Quote from Guest on 17 September 2008, 09:59Skumt, det verkar som om jag har ett oläst inlägg men om jag klickar på den lilla pilen bredvid texten "1 inlägg" får jag följande svar:
BILD:http://widget.slide.com/rdr/1/1/1/W/80000001dc4d1f6/1/103/hBhHm7fDzT9eQB3EpPAA9nxIkUbUObQQ.jpg
Har det blivit f
Skumt, det verkar som om jag har ett oläst inlägg men om jag klickar på den lilla pilen bredvid texten "1 inlägg" får jag följande svar:
BILD:http://widget.slide.com/rdr/1/1/1/W/80000001dc4d1f6/1/103/hBhHm7fDzT9eQB3EpPAA9nxIkUbUObQQ.jpg
Har det blivit f
Quote from Olof Robertson on 17 September 2008, 10:09Ja, samma sak här. Står att jag har 1 oläst meddelande men när jag klickar så har jag inget. Antar det är nåt tillfälligt fel bara. Fungerade igår kväll som det ska.
Ja, samma sak här. Står att jag har 1 oläst meddelande men när jag klickar så har jag inget. Antar det är nåt tillfälligt fel bara. Fungerade igår kväll som det ska.
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 10:09Ja, startade precis en annan tråd om det - dock ej lika föredömligt illustrerad som din.
Ja, startade precis en annan tråd om det - dock ej lika föredömligt illustrerad som din.
Quote from Catharina Brattlin on 17 September 2008, 10:10Jag hade det så i förrgår, men det försvann och funkar nu igen. Vänta ut det! 🙂
Jag hade det så i förrgår, men det försvann och funkar nu igen. Vänta ut det! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 10:12Ja, vi får väl försöka stå ut, hur det nu ska gå till.
Vilka prövningar man tvingas utstå...
Ja, vi får väl försöka stå ut, hur det nu ska gå till.
Vilka prövningar man tvingas utstå...
Quote from Christina Hageman on 17 September 2008, 10:17Ja, det är jobbigt för man blir ju så nyfiken på det där olästa inlägget 😉
Ja, det är jobbigt för man blir ju så nyfiken på det där olästa inlägget 😉
Quote from Catharina Brattlin on 17 September 2008, 10:22Det var inget speciellt som stod i det, Sussie...;)
Det var inget speciellt som stod i det, Sussie...;)
Quote from Christina Hageman on 17 September 2008, 10:22Hehe
Hehe
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 10:34Ett I-landsproblem lite på samma tema tycker jag är att nya inlägg i diskussioner man markerat som ointressanta räknas som olästa (vilket de förvisso är) 🙂
Jag är inte intresserad av att veta att folk snackar en massa i för mig ointressanta diskussione
Ett I-landsproblem lite på samma tema tycker jag är att nya inlägg i diskussioner man markerat som ointressanta räknas som olästa (vilket de förvisso är) 🙂
Jag är inte intresserad av att veta att folk snackar en massa i för mig ointressanta diskussione
Quote from Magnus Gelang on 17 September 2008, 11:19Helt OT,,,men hur gör ni för att få med en printscreen så där direkt i inlägget?
Helt OT,,,men hur gör ni för att få med en printscreen så där direkt i inlägget?