Quote from Guest on 26 March 2012, 13:21Hej!
Jag skulle vilja setta upp ett mål att jag ska klara 10 km på 40 min. Just nu ställer jag in så att ett pass löpning ska bli 40 min. Men då jag inte uppnått springer jag ju på längre tid vilket tolkas som att jag redan nått målet.Finns det någon mö
Hej!
Jag skulle vilja setta upp ett mål att jag ska klara 10 km på 40 min. Just nu ställer jag in så att ett pass löpning ska bli 40 min. Men då jag inte uppnått springer jag ju på längre tid vilket tolkas som att jag redan nått målet.
Finns det någon mö
Quote from Camilla Höög on 26 March 2012, 13:31Nej, det går inte.
Det har diskuterats många gånger. Det är lite klurigt med ett sånt mål. T.ex. är det bara träningspass på exakt 10 km som ska räknas eller ska även t.ex. 15 km räknas in mot målet? Hur ska en sån målmätare se ut och hur ska den räkna?
Nej, det går inte.
Det har diskuterats många gånger. Det är lite klurigt med ett sånt mål. T.ex. är det bara träningspass på exakt 10 km som ska räknas eller ska även t.ex. 15 km räknas in mot målet? Hur ska en sån målmätare se ut och hur ska den räkna?
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 18:08Jo jag förstår. I mitt fall tänker jag alltid springa en runda på 10km när jag lägger in, i annat fall tänkte jag registrera träningen som löpning-distans eller kort distans och inte räkna med den i målet. Men det blir ju lite av en "ful-lösning".
Men et
Jo jag förstår. I mitt fall tänker jag alltid springa en runda på 10km när jag lägger in, i annat fall tänkte jag registrera träningen som löpning-distans eller kort distans och inte räkna med den i målet. Men det blir ju lite av en "ful-lösning".
Men et
Quote from Funbeat user on 6 April 2012, 10:50Man borde väl kunna göra ett slags mål som mäter hastighet? Eller är det för krångligt att lägga in? Och sen kan man välja att begränsa det till att bara mäta vissa sträckor, kanske.
Man borde väl kunna göra ett slags mål som mäter hastighet? Eller är det för krångligt att lägga in? Och sen kan man välja att begränsa det till att bara mäta vissa sträckor, kanske.