Quote from Guest on 7 May 2009, 21:33Min egen 10km-utmaning.
Min egen 10km-utmaning.
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 21:43Lycka till!
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 22:18Anna, menar du att detta är lite som en "dubbel" Sommarutmaning?
Kan man köra under hela oktober eller är det den 1:a som gäller? Och platsen avgör man själv?? Är det så är jag klart PÅ! (t+)
Anna, menar du att detta är lite som en "dubbel" Sommarutmaning?
Kan man köra under hela oktober eller är det den 1:a som gäller? Och platsen avgör man själv?? Är det så är jag klart PÅ! (t+)
Quote from Funbeat user on 7 May 2009, 22:35fast det står "min egen" så jag tror inte det...
Vinterutmaningen (på 10 km) fanns ju redan förra vintern och den kommer Eric säkert dra igång i höst igen!
fast det står "min egen" så jag tror inte det...
Vinterutmaningen (på 10 km) fanns ju redan förra vintern och den kommer Eric säkert dra igång i höst igen!
Quote from Jan Lundquist on 8 May 2009, 09:05Om det inte är en tävling eller aktivitet liknande vinterutmaningen tycker jag det är respektlöst att lägga upp det som en tävling här.
Om det inte är en tävling eller aktivitet liknande vinterutmaningen tycker jag det är respektlöst att lägga upp det som en tävling här.
Quote from Camilla Höög on 8 May 2009, 11:47Ja, tävlingar som läggs upp tycker jag bör vara öppna för andra att deltaga.
För att ha sina egna små tävlingar så räcker det med att kryssa i "lopp/tävling"-rutan på träningspasset så räknas det som tävling så slipper vi andra se dem.
Ja, tävlingar som läggs upp tycker jag bör vara öppna för andra att deltaga.
För att ha sina egna små tävlingar så räcker det med att kryssa i "lopp/tävling"-rutan på träningspasset så räknas det som tävling så slipper vi andra se dem.
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 19:11"Ja, tävlingar som läggs upp tycker jag bör vara öppna för andra att deltaga."
Finns massor av DM som inte borde läggas upp. Låt hon ha sitt mål ifred! Hoppas att hon lyckas (t+)
"Ja, tävlingar som läggs upp tycker jag bör vara öppna för andra att deltaga."
Finns massor av DM som inte borde läggas upp. Låt hon ha sitt mål ifred! Hoppas att hon lyckas (t+)
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 22:09Tycker att en liten kommentar från Anna själv kan vara kul......
Tycker att en liten kommentar från Anna själv kan vara kul......
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 22:45Mystiken tätnar kring damen från Bohuslän som ska springa 10 km 2009-10-01 som en egen utmaning å tävling. Och hon kan max vara på två ställen samtidigt å då vi vet att Bohuslän är ett så vad kan då det andra vara???
Hoooo...ho.! Är du där Anna.???? Berät
Mystiken tätnar kring damen från Bohuslän som ska springa 10 km 2009-10-01 som en egen utmaning å tävling. Och hon kan max vara på två ställen samtidigt å då vi vet att Bohuslän är ett så vad kan då det andra vara???
Hoooo...ho.! Är du där Anna.???? Berät
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 23:06Hon borde lägga loppet 10 okt nästa år.
Alltså 10k 2010-10-10
Hon borde lägga loppet 10 okt nästa år.
Alltså 10k 2010-10-10