Quote from Guest on 28 March 2013, 19:44Hallå ni mer rutinerade triathleter.
Behöver lite råd och dåd vad gäller utväxling och kassett på ett eventuellt tri-hoj-köp. Körde nåra trias (och en dua) förra sommaren och tänkte köra nåra till den här. Ifjol körde jag med lvg-räsern och påskruvade te
Hallå ni mer rutinerade triathleter.
Behöver lite råd och dåd vad gäller utväxling och kassett på ett eventuellt tri-hoj-köp. Körde nåra trias (och en dua) förra sommaren och tänkte köra nåra till den här. Ifjol körde jag med lvg-räsern och påskruvade te
Quote from Funbeat user on 28 March 2013, 19:54Jag tror det är som med precis allt annat som har med personlig preferens. Vissa skulle säga det är omöjligt och andra att det inte är några problem.
Den största grejen med en tempohoj är ju den aggressivare sittställningen och där spelar inte kassetten
Jag tror det är som med precis allt annat som har med personlig preferens. Vissa skulle säga det är omöjligt och andra att det inte är några problem.
Den största grejen med en tempohoj är ju den aggressivare sittställningen och där spelar inte kassetten
Quote from Funbeat user on 2 April 2013, 17:33Ja så e det ju... Man lär ha fullt upp med att fundera på om man sitter rätt och jobba med detta att man nog glömmer hur kransarna ser ut där bak 🙂
Hade tänkt åka upp till shopen i helgen å klämma lite mer å testa men det snöar ju f-n även här i Wien. S
Ja så e det ju... Man lär ha fullt upp med att fundera på om man sitter rätt och jobba med detta att man nog glömmer hur kransarna ser ut där bak 🙂
Hade tänkt åka upp till shopen i helgen å klämma lite mer å testa men det snöar ju f-n även här i Wien. S