Quote from Guest on 13 December 2010, 15:17Har precis köpt en Garmin 110 (haft polar förut men vill ha med GPS), men tycker manualen är knepig. När man ska starta löpning ska man trycka på start, står det, men då piper bara klockan och inget händer. Då tryckte jag page/menu (då letade den satellit
Har precis köpt en Garmin 110 (haft polar förut men vill ha med GPS), men tycker manualen är knepig. När man ska starta löpning ska man trycka på start, står det, men då piper bara klockan och inget händer. Då tryckte jag page/menu (då letade den satellit
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 15:27Jag har 210:an, men jag tror att det funkar på samma sätt. Först söker du upp satelliten genom att trycka page/menu. Du startar och stoppar ditt träningspass genom att trycka på start/stop. När du har slutfört ditt träningspass, så håller du in lap/reset-
Jag har 210:an, men jag tror att det funkar på samma sätt. Först söker du upp satelliten genom att trycka page/menu. Du startar och stoppar ditt träningspass genom att trycka på start/stop. När du har slutfört ditt träningspass, så håller du in lap/reset-
Quote from Camilla Höög on 13 December 2010, 15:27När du ska ut och träna och ta tid, puls, hastighet etc. så måste du byta till tidurssidan. Det gör du med page-knappen.
När du vill starta passet trycker du på start och när du vill avsluta trycker du på stop.
För att avsluta och spara ned passet så håll
När du ska ut och träna och ta tid, puls, hastighet etc. så måste du byta till tidurssidan. Det gör du med page-knappen.
När du vill starta passet trycker du på start och när du vill avsluta trycker du på stop.
För att avsluta och spara ned passet så håll
Quote from Erik Wickström on 13 December 2010, 15:47Tusen tack för snabba och tydliga svar, nu förstod jag det där med tidurssidan också 🙂
Tusen tack för snabba och tydliga svar, nu förstod jag det där med tidurssidan också 🙂
Quote from Funbeat user on 13 December 2010, 22:59Och grattis till en bra klocka, jag är helnöjd med min!
Och grattis till en bra klocka, jag är helnöjd med min!