Quote from Guest on 14 July 2008, 08:5212-timmars lopp i samband med ultraveckan i Hallsberg.
Torsdag den 24 juli kl 12.00
Flack rundbana 1285 meter lång. Underlaget är asfalt 935 meter, tartan 350 m.
Mer information finns på följande sida:
http://www.lekeberg.eu/uv/UV.htm
12-timmars lopp i samband med ultraveckan i Hallsberg.
Torsdag den 24 juli kl 12.00
Flack rundbana 1285 meter lång. Underlaget är asfalt 935 meter, tartan 350 m.
Mer information finns på följande sida:
http://www.lekeberg.eu/uv/UV.htm
Quote from Funbeat user on 14 July 2008, 09:02Fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan för att springa i 12 timmar! (#) 😉
Fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan för att springa i 12 timmar! (#) 😉
Quote from Funbeat user on 15 July 2008, 19:47Man kan gååååååååååååååååååååååå!
Man kan gååååååååååååååååååååååå!
Quote from Funbeat user on 15 July 2008, 19:48Eller springa - gå - springa varvat med stanna och dricka/äta 🙂
Eller springa - gå - springa varvat med stanna och dricka/äta 🙂
Quote from Funbeat user on 15 July 2008, 20:00Eller springa, jogga, lufsa, gå, hasa, fika, umgås, dricka, vila, stanna, stappla, pusta, byta strumpor, häppa, lägga sig halvdöd på en gräsmatta, halta, vackla, dricka öl, sitta i en bagagelucka och dricka saltlösning, prata, gråta, lubba, må illa, äta k
Eller springa, jogga, lufsa, gå, hasa, fika, umgås, dricka, vila, stanna, stappla, pusta, byta strumpor, häppa, lägga sig halvdöd på en gräsmatta, halta, vackla, dricka öl, sitta i en bagagelucka och dricka saltlösning, prata, gråta, lubba, må illa, äta k
Quote from Funbeat user on 15 July 2008, 20:03Jaaa, visst blir man sugen!!! Det låter ju jätteroligt!!
Fasen att jag inte kan åka....
Jaaa, visst blir man sugen!!! Det låter ju jätteroligt!!
Fasen att jag inte kan åka....
Quote from Christer Heinbäck on 15 July 2008, 20:47Jag beställde tågbiljett idag. Det ska bli himla spännande!
Jag beställde tågbiljett idag. Det ska bli himla spännande!
Quote from Funbeat user on 15 July 2008, 21:31Jag är inte så lite avis på dig som ska få vara med Sandra 🙂
Jag är inte så lite avis på dig som ska få vara med Sandra 🙂
Quote from Christer Heinbäck on 26 July 2008, 11:43Jag klarade det!!! (H:)
Sprang/lunkade/joggade 96,919 km. Trodde jag aldrig jag skulle komma så långt! Jag är nöjd, glad och mör i hela kroppen. Ruskigt varmt var det, men det gick.
GLAD!
Jag klarade det!!! (H:)
Sprang/lunkade/joggade 96,919 km. Trodde jag aldrig jag skulle komma så långt! Jag är nöjd, glad och mör i hela kroppen. Ruskigt varmt var det, men det gick.
GLAD!
Quote from Funbeat user on 26 July 2008, 12:22Ruskigt bra jobbat Sandra (t+)
Ruskigt bra jobbat Sandra (t+)