Quote from Guest on 29 November 2007, 00:43Sprang du förbi en FunBeatare på rundan idag? Kolla in dom här riktigt coola bilderna! Den här veckan kommer antalet rundor i FunBeat att passera 18000 stycken.
Om man ritar ut rundorna på en karta som jag gjort så blir det mycket tydligt att chansen at
Sprang du förbi en FunBeatare på rundan idag? Kolla in dom här riktigt coola bilderna! Den här veckan kommer antalet rundor i FunBeat att passera 18000 stycken.
Om man ritar ut rundorna på en karta som jag gjort så blir det mycket tydligt att chansen at
Quote from Funbeat user on 29 November 2007, 00:53coolt (H)
.....och då ritar ändå inte alla in....
coolt (H)
.....och då ritar ändå inte alla in....
Quote from Andreas Björklund on 29 November 2007, 08:52Shit, vad coolt!!
Olle, måste bara säga att du är TOPPEN!!! 😀
Shit, vad coolt!!
Olle, måste bara säga att du är TOPPEN!!! 😀
Quote from Emma Sjöberg on 29 November 2007, 09:01Klart häftigt ju!!
Klart häftigt ju!!
Quote from Therese Linner on 29 November 2007, 10:30Vad häftigt! Jag bor vid en av de tjocka gula linjerna... måste vara många funbeatare som kör i samma kvarter som jag. 😀
Vad häftigt! Jag bor vid en av de tjocka gula linjerna... måste vara många funbeatare som kör i samma kvarter som jag. 😀
Quote from Lena O on 29 November 2007, 11:11Olle: Har du en Gay tvillingbror??
Olle: Har du en Gay tvillingbror??
Quote from Jonas Täng on 29 November 2007, 12:17Men wow vad coolt! Nu blev jag inspirerad att lägga in lite egna rundor 🙂
Men wow vad coolt! Nu blev jag inspirerad att lägga in lite egna rundor 🙂
Quote from Bertil Nolheim on 29 November 2007, 13:01Jättehäftigt. Väldigt många Funbeatare i rörelse.
Jättehäftigt. Väldigt många Funbeatare i rörelse.
Quote from Funbeat user on 29 November 2007, 13:26Kul att du fixat en Google Earth-koppling!
Kul att du fixat en Google Earth-koppling!
Quote from Funbeat user on 29 November 2007, 15:27Coolt, men är det verkligen de runder någon har reggat, eller är det bara rundor som folk ritat men aldrig sprungit (alltså vald under Registrera träning). Personligen använder jag ofta rundor för att diskutera olika vägval, det är inte säkert att man sed
Coolt, men är det verkligen de runder någon har reggat, eller är det bara rundor som folk ritat men aldrig sprungit (alltså vald under Registrera träning). Personligen använder jag ofta rundor för att diskutera olika vägval, det är inte säkert att man sed