Quote from Guest on 9 May 2010, 17:45Hej!
På grund av skada säljer jag och min sambo 2 startplatser till vätternrundan. Då transferperioden snart är slut är det väl ganska snabba ryck och först till kvarn som gäller.Vi har samma startgrupp och startar va 00.30- någonting ungefär.
Pris 15
Hej!
På grund av skada säljer jag och min sambo 2 startplatser till vätternrundan. Då transferperioden snart är slut är det väl ganska snabba ryck och först till kvarn som gäller.
Vi har samma startgrupp och startar va 00.30- någonting ungefär.
Pris 15
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 17:551500 kr/st alltså. Pris kan diskuteras om båda platserna går till samma köpare.
1500 kr/st alltså. Pris kan diskuteras om båda platserna går till samma köpare.
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 12:40Jag blandade ihop priserna lite om vad vi betalade för biljetterna. Vi betalade 1150kr/st för dem.
Säljer dem för 1150kr/st + namnändringsavgift på 150 kr.
Hör av er snarast...
Jag blandade ihop priserna lite om vad vi betalade för biljetterna. Vi betalade 1150kr/st för dem.
Säljer dem för 1150kr/st + namnändringsavgift på 150 kr.
Hör av er snarast...
Quote from j sollerman on 12 May 2010, 18:50ett klassiskt överpris...
ett klassiskt överpris...
Quote from Lena O on 13 May 2010, 06:52klassiskt överpris: Av Vättern menar du?
klassiskt överpris: Av Vättern menar du?
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 20:40Ja jag har inte riktigt koll på vad de säljs för, så det är inte så lätt.
Nu säljes de till högstbjudande om någon är intresserade. Skambjud mottages också... Bättre så?
Ja jag har inte riktigt koll på vad de säljs för, så det är inte så lätt.
Nu säljes de till högstbjudande om någon är intresserade. Skambjud mottages också... Bättre så?
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 20:47Vad är det egentligen som är så problematiskt med marknadsmässigt pris? Det köparen är beredd att betala och säljaren accepterar är ju rätt pris. Antingen är det värt det eller också inte. Så länge man är fri att slippa köpa eller sälja är alla priser ok.
Vad är det egentligen som är så problematiskt med marknadsmässigt pris? Det köparen är beredd att betala och säljaren accepterar är ju rätt pris. Antingen är det värt det eller också inte. Så länge man är fri att slippa köpa eller sälja är alla priser ok.