Quote from Guest on 1 April 2013, 08:42Jag testade just att ladda in en hög med pass som jag tidigare haft på garmin connect.
Nu står det att jag har 240 pass att "behandla" vilket verkar innebära att jag måste gå igenom varje pass och "spara" (och göra eventuella anteckningar). Finns det in
Jag testade just att ladda in en hög med pass som jag tidigare haft på garmin connect.
Nu står det att jag har 240 pass att "behandla" vilket verkar innebära att jag måste gå igenom varje pass och "spara" (och göra eventuella anteckningar). Finns det in
Quote from Camilla Höög on 1 April 2013, 08:52Passen syns inte i statistiken innan du gått igenom dem.
Passen syns inte i statistiken innan du gått igenom dem.
Quote from Funbeat user on 1 April 2013, 10:35Och det går inte att behandla dem i bulk på något sätt?
Och det går inte att behandla dem i bulk på något sätt?
Quote from Camilla Höög on 1 April 2013, 12:54Jag känner inte till någon sådan funktion.
När jag råkade ut för samma sak så ctrl-klickade jag upp x antal pass per dag i var sin flik och gick i genom dem. Efter några dagar så hade jag gått igenom alla pass utan att få för mycket tradigt arbete per dag
Jag känner inte till någon sådan funktion.
När jag råkade ut för samma sak så ctrl-klickade jag upp x antal pass per dag i var sin flik och gick i genom dem. Efter några dagar så hade jag gått igenom alla pass utan att få för mycket tradigt arbete per dag
Quote from Funbeat user on 1 April 2013, 16:51Oh well, tack för besked, dags att börja klicka då :).
Som tips till FBs utvecklare kan man ju säga att det skulle vara *betydligt* lättare att börja logga sin träning här om man kunde importera gamla pass utan att manuellt bearbeta varje pass 🙂
Oh well, tack för besked, dags att börja klicka då :).
Som tips till FBs utvecklare kan man ju säga att det skulle vara *betydligt* lättare att börja logga sin träning här om man kunde importera gamla pass utan att manuellt bearbeta varje pass 🙂