Quote from Guest on 10 February 2010, 12:168:e "världsmästerskapet" i 24H.
Från och med i år benämns det "World Championchip".
Det blev tyvärr stängt för amatörer, så endast deltagare utsedda av respektive land får deltaga.
www.24h-brive.fr
BRIVE-la-GAILLARDE ligger ett antal mil söder Paris o
8:e "världsmästerskapet" i 24H.
Från och med i år benämns det "World Championchip".
Det blev tyvärr stängt för amatörer, så endast deltagare utsedda av respektive land får deltaga.
BRIVE-la-GAILLARDE ligger ett antal mil söder Paris o
Quote from ellen olsson on 10 February 2010, 12:26Intressanta lokala specialiteter... 🙂
Intressanta lokala specialiteter... 🙂
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 16:39Fredrik.
Tar gärna emot tips.Kommer dit den 11:e maj, och stannar över VM 24H.
Stopp och belägg.
Icke som deltagare,
men är tillfrågad att träffa IAU ( Internationella Ultraförbundet ).
Så då får man ju åka dit.Till helgen skall jag dock vara med på
Fredrik.
Tar gärna emot tips.
Kommer dit den 11:e maj, och stannar över VM 24H.
Stopp och belägg.
Icke som deltagare,
men är tillfrågad att träffa IAU ( Internationella Ultraförbundet ).
Så då får man ju åka dit.
Till helgen skall jag dock vara med på
Quote from ellen olsson on 2 May 2010, 19:04Jordgubbar, hallon, nötter och foie gras.
Jordgubbar, hallon, nötter och foie gras.
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 19:15Man äter inte foie gras. (även om det är jättegott.)
Man äter inte foie gras. (även om det är jättegott.)
Quote from ellen olsson on 2 May 2010, 19:22Jag förstår vad du menar och håller med. I Brive resonerar man lite annorlunda. Jag käkade en hel del nötter och bär när jag var där + några andouillettes, förutom det som gick att komma över från TdF-karavanen.
Jag förstår vad du menar och håller med. I Brive resonerar man lite annorlunda. Jag käkade en hel del nötter och bär när jag var där + några andouillettes, förutom det som gick att komma över från TdF-karavanen.
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 19:47Ja, det är inte poppis när jag berättar varför jag inte äter foie gras... De flesta väljer att förtränga faktum. Nötter och bär låter gott!
Ja, det är inte poppis när jag berättar varför jag inte äter foie gras... De flesta väljer att förtränga faktum. Nötter och bär låter gott!
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 19:52OK. Je mange pas foie gras.
Men har de dubbelgrädde till bären?
Jag bara frågar.
OK. Je mange pas foie gras.
Men har de dubbelgrädde till bären?
Jag bara frågar.
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 20:02Antagligen inte, dubbelgrädde är väl rätt schweiziskt? Finns tydligen i England också har jag hört...
Dubbelgrädde är riktigt gott! Marängsviss får en helt ny betydelse...
Antagligen inte, dubbelgrädde är väl rätt schweiziskt? Finns tydligen i England också har jag hört...
Dubbelgrädde är riktigt gott! Marängsviss får en helt ny betydelse...
Quote from ellen olsson on 2 May 2010, 20:03Crème double finns absolut i Frankrike.
Crème double finns absolut i Frankrike.