Quote from Guest on 26 July 2008, 11:3424-timmars lopp i samband med ultraveckan i Hallsberg.
Fredag den 25 juli kl 12.00
Flack rundbana 1285 meter lång. Underlaget är asfalt 935 meter, tartan 350 m.
Mer information finns på följande sida:
http://www.lekeberg.eu/uv/UV.htm
24-timmars lopp i samband med ultraveckan i Hallsberg.
Fredag den 25 juli kl 12.00
Flack rundbana 1285 meter lång. Underlaget är asfalt 935 meter, tartan 350 m.
Mer information finns på följande sida:
http://www.lekeberg.eu/uv/UV.htm
Quote from Christer Heinbäck on 26 July 2008, 11:44Heja Karin! 15 minuter kvar! GO GO GO!!!! 🙂
Heja Karin! 15 minuter kvar! GO GO GO!!!! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 July 2008, 15:46jag undrar hur hon har det???? Det har varit svårt sista timmarna av resultatet att dömma.
jag undrar hur hon har det???? Det har varit svårt sista timmarna av resultatet att dömma.
Quote from Funbeat user on 26 July 2008, 16:03Jag hoppas hon sparade sig inför nästa helgs Iron Man;) Grymt jobbat av både Karin o Sara(hv)
Jag hoppas hon sparade sig inför nästa helgs Iron Man;) Grymt jobbat av både Karin o Sara(hv)
Quote from Funbeat user on 26 July 2008, 16:07Ja, vilka tjejer! Du och jag next, Karin (H) - saknar dig.
Ja, vilka tjejer! Du och jag next, Karin (H) - saknar dig.
Quote from Funbeat user on 26 July 2008, 16:53Maria, när är nästa ?;)
Maria, när är nästa ?;)
Quote from Funbeat user on 26 July 2008, 17:12"Nästa" måste bli en fika! *s*
"Nästa" måste bli en fika! *s*
Quote from Lena Bjerlöw on 27 July 2008, 14:38hehe, jo det hände inte så mkt de sista timmarna inte!
TACK för all pepp via meddelanden som jag fick Maria! Det var riktigt tufft.
Värmen och att det inte fanns någon skugga på 9 timmar gjorde att det inte gick fort i början.
Gick första timmen, gick/jo
hehe, jo det hände inte så mkt de sista timmarna inte!
TACK för all pepp via meddelanden som jag fick Maria! Det var riktigt tufft.
Värmen och att det inte fanns någon skugga på 9 timmar gjorde att det inte gick fort i början.
Gick första timmen, gick/jo
Quote from Funbeat user on 27 July 2008, 23:08Jag gjorde så gott jag kunde, Karin - knåpade affirmationer hela natten till dig och Martina 😀
Gott att se att ni är så förnuftiga, du och Maria *, att ni inte stångar er blodiga. Det kommer som sagt FLER lopp, med bättre förhållanden.
Det får gärna var
Jag gjorde så gott jag kunde, Karin - knåpade affirmationer hela natten till dig och Martina 😀
Gott att se att ni är så förnuftiga, du och Maria *, att ni inte stångar er blodiga. Det kommer som sagt FLER lopp, med bättre förhållanden.
Det får gärna var