Quote from Guest on 22 September 2014, 13:51För att hylla mitt sista år som tjugonånting tänkte jag (en glad motionär) springa 29 lopp på ett år med start nu 4 oktober. Frågan är om det är möjligt?! Jag tänker lopp på 5-10 km (men har redan bokat Göteborgsvarvet (V) ) och för att hinna med dom bör
För att hylla mitt sista år som tjugonånting tänkte jag (en glad motionär) springa 29 lopp på ett år med start nu 4 oktober. Frågan är om det är möjligt?! Jag tänker lopp på 5-10 km (men har redan bokat Göteborgsvarvet (V) ) och för att hinna med dom bör
Quote from Funbeat user on 22 September 2014, 14:0110km växjöloppet 1 maj som uppvärmning för wings of life
Onsdag 6 maj: Växjö om du har något kvar efter wings of life
Väckelsångsloppet i augusti (söder om växjö, norr om tingsryd)
Musikmilen nästa år sept hade premier nu i lördags med äver 800 start
10km växjöloppet 1 maj som uppvärmning för wings of life
Onsdag 6 maj: Växjö om du har något kvar efter wings of life
Väckelsångsloppet i augusti (söder om växjö, norr om tingsryd)
Musikmilen nästa år sept hade premier nu i lördags med äver 800 start
Quote from Funbeat user on 22 September 2014, 14:399 maj, Springtime Helsingborg 10km
http://www.springtimeihelsingborg.se/
9 maj, Springtime Helsingborg 10km
http://www.springtimeihelsingborg.se/
Quote from Funbeat user on 22 September 2014, 14:47Premiärmilen, Stockholm 29 mars
Premiärmilen, Stockholm 29 mars
Quote from Funbeat user on 22 September 2014, 15:39Du är välkommen upp till Västervik för en inofficiell ultra med lite annorlunda upplägg där distansen sätts av dig själv;).
Upplägget är löpning i varv á ca 14 km på Gränsö, där underlaget bjuder på skogsstig,, grusväg, lite asfalt, havsklippor och sands
Du är välkommen upp till Västervik för en inofficiell ultra med lite annorlunda upplägg där distansen sätts av dig själv;).
Upplägget är löpning i varv á ca 14 km på Gränsö, där underlaget bjuder på skogsstig,, grusväg, lite asfalt, havsklippor och sands
Quote from Funbeat user on 22 September 2014, 17:25Här har du ytterligare 8st lopp på lättsam träningstävlingsnivå i Kalmar med omnejd 🙂 Datum förvisso inte spikade ännu för säsongen 2014/2015, görs i början på november tror jag. www.vintercupen.se
Ännu fler lopp...
18 april Skälbyloppet, Kalmar 4km el
Här har du ytterligare 8st lopp på lättsam träningstävlingsnivå i Kalmar med omnejd 🙂 Datum förvisso inte spikade ännu för säsongen 2014/2015, görs i början på november tror jag. http://www.vintercupen.se
Ännu fler lopp...
18 april Skälbyloppet, Kalmar 4km el
Quote from Funbeat user on 22 September 2014, 20:28Åh tack! Vilken respons! 🙂 känns plötsligt enklare att fylla listan!
Har varit lite intresserad av att gå med i en klubb och springa med andra, men känner mig för kass för att platsa ännu. :O men man kanske kan gå med för loppens skull?
Visst fasen ja!
Åh tack! Vilken respons! 🙂 känns plötsligt enklare att fylla listan!
Har varit lite intresserad av att gå med i en klubb och springa med andra, men känner mig för kass för att platsa ännu. :O men man kanske kan gå med för loppens skull?
Visst fasen ja!
Quote from Funbeat user on 22 September 2014, 20:49Anders - när är ultran i Västervik? Har aldrig sprungit på det sättet, knappt i terräng alls.
Anders - när är ultran i Västervik? Har aldrig sprungit på det sättet, knappt i terräng alls.
Quote from Funbeat user on 23 September 2014, 07:27Man går inte med i en klubb för att man ÄR bra, man går med i en klubb för att bli bättre.
Man går inte med i en klubb för att man ÄR bra, man går med i en klubb för att bli bättre.
Quote from Funbeat user on 23 September 2014, 07:29och för sällskap, lättare information om tävlingar, samåkning till tävlingar, träning
och framför allt snygga tävlings kläder 😉
och för sällskap, lättare information om tävlingar, samåkning till tävlingar, träning
och framför allt snygga tävlings kläder 😉