Quote from Guest on 1 September 2012, 20:25Blev av med min våtdräkt på stockholm triathlon och funderar på vilken märke jag ska satsa på?
Wiggle har utförsäljning och jag tänkte passa på.
2xu T3 eller Orca S4 det är frågan.Någon som har erfarenhet?
Blev av med min våtdräkt på stockholm triathlon och funderar på vilken märke jag ska satsa på?
Wiggle har utförsäljning och jag tänkte passa på.
2xu T3 eller Orca S4 det är frågan.
Någon som har erfarenhet?
Quote from Funbeat user on 1 September 2012, 20:35Jag har en Orca S3 som jag är helnöjd med. Bra passform och den håller bra. Enda minuset är väl att det ganska lätt blir repor i den men det tror jag gäller för alla simvåtdräkter.
Jag har en Orca S3 som jag är helnöjd med. Bra passform och den håller bra. Enda minuset är väl att det ganska lätt blir repor i den men det tror jag gäller för alla simvåtdräkter.
Quote from Funbeat user on 1 September 2012, 20:49Jag äger en Orca S4 sedan några veckor och är sjukt nöjd. Inga repor eller liknande än så länge. Beställde från Wiggle och fick den efter några dgr:
http://jonaslejon.se/post/29423724941/orca-s4
Jag äger en Orca S4 sedan några veckor och är sjukt nöjd. Inga repor eller liknande än så länge. Beställde från Wiggle och fick den efter några dgr:
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 11:40Folk svarar olika beroende på vilken sponsor de har 🙂 skillnaden mellan märkena är ganska liten. Alla har ungefär samma samma prislägen och katerogier. Jag gillar head och 2xu
Folk svarar olika beroende på vilken sponsor de har 🙂 skillnaden mellan märkena är ganska liten. Alla har ungefär samma samma prislägen och katerogier. Jag gillar head och 2xu
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 09:39Jag har haft en Orca S3 och har nu en 2XU T1.
De är ju inte helt jämförbara prismässigt, men min erfarenhet är att Orca generellt passar rundare figurer medan 2XU passar smalare personer.
Jag har haft en Orca S3 och har nu en 2XU T1.
De är ju inte helt jämförbara prismässigt, men min erfarenhet är att Orca generellt passar rundare figurer medan 2XU passar smalare personer.
Quote from Funbeat user on 7 September 2012, 07:29Välj en som är lite kortare i ärm och ben - då blir du snabbare i T1 genom att du slipper trånga muddar. Välj också en dräkt som passar din överkroppsbredd så du inte blir ihopklämd med skapliga obehagskänslor.
Sailfish möter upp ovan kriterier!
Välj en som är lite kortare i ärm och ben - då blir du snabbare i T1 genom att du slipper trånga muddar. Välj också en dräkt som passar din överkroppsbredd så du inte blir ihopklämd med skapliga obehagskänslor.
Sailfish möter upp ovan kriterier!
Quote from Funbeat user on 17 September 2012, 09:15Försök prova olika våtdräkter, ibland kan man låna av den som säljer eller annars testa kompisars. Olika våtdräkter sitter olika, sjävklart är de olika i passform. Känslan i vattnet kan oxå skilja, då våtdräkterna är olika tjock/tunna och hur materialet ä
Försök prova olika våtdräkter, ibland kan man låna av den som säljer eller annars testa kompisars. Olika våtdräkter sitter olika, sjävklart är de olika i passform. Känslan i vattnet kan oxå skilja, då våtdräkterna är olika tjock/tunna och hur materialet ä