Quote from Guest on 30 March 2008, 14:54Jag skall till Frankrike och cykla en vecka i sommar och mina kompisar verkar vilja köra lite berg modell längre och brantare så nu funderar jag på att skaffa mig ett 3-delat vevparti med fegisklinga för jag har ett knä som inte är som det borde..
Är det
Jag skall till Frankrike och cykla en vecka i sommar och mina kompisar verkar vilja köra lite berg modell längre och brantare så nu funderar jag på att skaffa mig ett 3-delat vevparti med fegisklinga för jag har ett knä som inte är som det borde..
Är det
Quote from ellen olsson on 30 March 2008, 15:04Var ska ni köra?
Frankrike är snällare än (läs: har inte lika branta stigningar som) t.ex. Italien så du bör klara dig med större kassett i de allra flesta fall. Campagnolo har 13-29-kassetter medan Shimano bara har 13-27 som standard bland racerkassette
Var ska ni köra?
Frankrike är snällare än (läs: har inte lika branta stigningar som) t.ex. Italien så du bör klara dig med större kassett i de allra flesta fall. Campagnolo har 13-29-kassetter medan Shimano bara har 13-27 som standard bland racerkassette
Quote from Funbeat user on 30 March 2008, 19:53Aha kanon om jag nu har oturen att ha en shortcage växel så får man ju en möjlighet att uppdatera lite 🙂
Skall bli kul att cykla lite i Frankrike oh får hoppas att det går bättre denna gång för sist så hamnade jag på sjukan men då var det downhill som
Aha kanon om jag nu har oturen att ha en shortcage växel så får man ju en möjlighet att uppdatera lite 🙂
Skall bli kul att cykla lite i Frankrike oh får hoppas att det går bättre denna gång för sist så hamnade jag på sjukan men då var det downhill som
Quote from Funbeat user on 30 March 2008, 19:58Med ny kedja så går det med short om man kör med 29 och inte fodrar 39/13-15 eller 53/26-29.
Det finns andra varianter att använda!
Med ny kedja så går det med short om man kör med 29 och inte fodrar 39/13-15 eller 53/26-29.
Det finns andra varianter att använda!