Quote from Guest on 13 September 2011, 21:371. Jag klickade på att dela ett träningspass på Facebook, men det kom aldrig upp på Facebook. Har fler problem med detta?
2. När det väl funkar,,är då tanken att man alltid ska välja att dela elle rinte, vid varje reggning? Eller ska det finnas någon gru
1. Jag klickade på att dela ett träningspass på Facebook, men det kom aldrig upp på Facebook. Har fler problem med detta?
2. När det väl funkar,,är då tanken att man alltid ska välja att dela elle rinte, vid varje reggning? Eller ska det finnas någon gru
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 21:47Om man går till Mina inställningar --> Andra sajter, så kan man välja om facebook-delning ska vara förvalt eller inte. Personligen har jag min urbockad då jag inte vill dela allt hela tiden och för mig är det enklare att klicka i de som jag vill dela än a
Om man går till Mina inställningar --> Andra sajter, så kan man välja om facebook-delning ska vara förvalt eller inte. Personligen har jag min urbockad då jag inte vill dela allt hela tiden och för mig är det enklare att klicka i de som jag vill dela än a
Quote from Magnus Gelang on 13 September 2011, 22:06Ok, ska kolla upp det där.
Ok, ska kolla upp det där.
Quote from Magnus Gelang on 13 September 2011, 22:12Aha. När jag testade så klickade jag på Facebook-ikonen och då valde jag ju bort delningen,,,för delningen var ju redan aktiverad som grundinställning.
Dock kvarstår ett problem. När jag reggade en träning som var planerad för idag så rörde jag inte Face
Aha. När jag testade så klickade jag på Facebook-ikonen och då valde jag ju bort delningen,,,för delningen var ju redan aktiverad som grundinställning.
Dock kvarstår ett problem. När jag reggade en träning som var planerad för idag så rörde jag inte Face
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 09:26Samma bugg gäller i så fall för pass inlästa från Garmin, för trots förvalet så gick mitt pass igår inte in på Facebook.
När jag sedan gick in på Redigera och klickade "Dela" så kom det upp på Facebook.
Samma bugg gäller i så fall för pass inlästa från Garmin, för trots förvalet så gick mitt pass igår inte in på Facebook.
När jag sedan gick in på Redigera och klickade "Dela" så kom det upp på Facebook.
Quote from Camilla Höög on 14 September 2011, 09:52Jag har också problem med kopplingen till Facebook och Twitter. Båda siterna är kopplade. När jag vid manuell registrering av ett nytt pass valde jag att dela på Facebook så funkade det, men när jag i efterhand försöker dela på händer det inget förutom at
Jag har också problem med kopplingen till Facebook och Twitter. Båda siterna är kopplade. När jag vid manuell registrering av ett nytt pass valde jag att dela på Facebook så funkade det, men när jag i efterhand försöker dela på händer det inget förutom at