Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeat30 dagar framåt
You need to log in to create posts and topics.

Jag saknar att kunna ställa in kalendern på t ex 30 dagar framåt, speciellt när jag ska skriva in saker.
(och nu upprepar jag säkert ett önskemål).

du kan välja denna månad eller välja mellan två datum

Det vill jag oxå kunna Ling Ling. 30, 60 och 90 dagar fram vill jag ha. De val som finns nu är inte optimala för mig och att skriva i från och till-datum tar bara för mycket kraft. Det brukar sluta med att jag väljer att visa hela året och då tar det hund

Ja t ex ville jag nu kunna skriva in händelser i april och maj. Fn är det mars så inget av standardlägena fungerar. Skriva in datum kommer inte kalendern ihåg, så det är ett ganska dåligt alternativ.

Men har du årsläget på kan du ju klicka och skriva närsomhelst under året. Det kan jag i alla fall.

Men årsläget är lite otympligt istället, och kan ta väldigt lång tid att ladda som sagt.

Håller med!! Jag skulle också vilja kunna se hur min planerade träning ser ut i diagram form. Sen vore det intressant att se planerad vs. genomförd träning.

Öht är jag ofta mer intresserad av vad jag ska göra än vad jag har gjort, mer intressant att kunna titta 28 dagar framåt än 30, 60 och 90 dagar bakåt som defaultläge.

Men du väljer vilket läge som du har i kalendern.

Det är det jag inte kan. Jag brukar välja "21 dagar framåt och 7 dagar bakåt" för det är det mest framåtvända som är möjligt, men då kan jag t ex inte se in till slutet på april.
Att just nu välja hela året innebär att jag får upp en massa som redan är ö