Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jo, jag gick till stan, tryckte start/stop istället för lap och fick således två rundor istället för en då jag kommit hem. Hur gör jag för att slå ihop dessa två?

om du inte nollställt klockan (hållit in lap i 3 sek) så har du fortf. bara ett pass. Om du har två separata tcx, gpx filer tror jag inte det går att baka ihop på ngt bra sätt.
//AF

Ämen jäklar, så var det.. Jag trodde det var kört och nollställde. DOH!

Anders menar att du nollställe MELLAN passen. Och det gjorde du ju uppenbarligen inte? Testa att ladda in passet och kolla hur det ser ut.

..jag undrar lite motsatsen..

Provade klockan för första gången igår och måste ha kommit åt multisportläget av nån anledning..mitt spinningpass och zumbapass sitter liksom ihop..det är som två delar, men av samma pass..(en under cykling och en under övri

Om du byter sport utan att nollställa så blir det så, tyvärr.

ah! okej! bra att veta! 🙂 så multisportläget kom sig inte av nåt feltryck- utan av att jag inte nollställt klockan mellan de två grenarna?

Man kan inte lyckas råka radera information ur klockan när man nollställer den?

ja nej precis, det var så jag gjorde idag och det gick bra!

Man måste in o pilla djupare för o ta bort gamla pass i klockan då mao, bra! 🙂

rackarns vad minnet är kort..305a har jag ja!

Man behöver inte radera pass ett i taget. Man kan ställa in klockan på att radera passet efter man att importerat till exempelvis funbeat (så fungerar det iaf på 405an, så rätta men gärna om jag har fel)