Quote from Guest on 13 April 2011, 13:35Jag var och sprang igår i ca 1h. När jag var klar så stoppade jag tidtagningen och "resetade". Sedan slog jag av klockan. När jag skulle lägga in träningen här på funbeat idag så hände det ingeting när jag satte klockan i dockningsstationen (eller vad man
Jag var och sprang igår i ca 1h. När jag var klar så stoppade jag tidtagningen och "resetade". Sedan slog jag av klockan. När jag skulle lägga in träningen här på funbeat idag så hände det ingeting när jag satte klockan i dockningsstationen (eller vad man
Quote from Funbeat user on 13 April 2011, 13:45Hard reset. Googla, jag minns inte exakt hur man gjorde. Hålla inne power och lap tre sekunder tror jag det var.
Hard reset. Googla, jag minns inte exakt hur man gjorde. Hålla inne power och lap tre sekunder tror jag det var.
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 17:17Mode och lap 😉 , men tack iaf!!
Mode och lap 😉 , men tack iaf!!
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 17:21Ingen orsak, hjälpte det?
Ingen orsak, hjälpte det?
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 21:18Jadå, lite sent svar, men men.
Jag testade först och då efteråt gick den igång, men jag var tvungen att göra det varje gång jag skulle slå på klockan. Men dock bara i två dagar sedan funkade den kanoners!
Men stort tack ska du ha!
Jadå, lite sent svar, men men.
Jag testade först och då efteråt gick den igång, men jag var tvungen att göra det varje gång jag skulle slå på klockan. Men dock bara i två dagar sedan funkade den kanoners!
Men stort tack ska du ha!
Quote from Funbeat user on 30 April 2011, 22:16Samma sak hände mig idag, hade laddat klockan och skulle ut och springa men den vägrade att starta. What to do, what to do? Men så kom jag på att nån kanske råkat ut för samma och kanske skrivit här på Funbeat. Och vad "glad" jag blev att jag hittade er d
Samma sak hände mig idag, hade laddat klockan och skulle ut och springa men den vägrade att starta. What to do, what to do? Men så kom jag på att nån kanske råkat ut för samma och kanske skrivit här på Funbeat. Och vad "glad" jag blev att jag hittade er d