Quote from Guest on 20 July 2010, 18:30Visserligen har jag haft min 305 ett bra tag, och den har skött sig felfritt, och gör så fortfarande. Men sen nått år tillbaka har den börjat spricka i "skalet".
Se bild: http://picasaweb.google.se/lh/photo/YOsS0mpuZqP6WuqVTtxKYg?feat=directlinkÄr det
Visserligen har jag haft min 305 ett bra tag, och den har skött sig felfritt, och gör så fortfarande. Men sen nått år tillbaka har den börjat spricka i "skalet".
Se bild: http://picasaweb.google.se/lh/photo/YOsS0mpuZqP6WuqVTtxKYg?feat=directlink
Är det
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 18:40Jag kan bara säga: "Wow!"
Garmin vill garanterat se på det där
Jag kan bara säga: "Wow!"
Garmin vill garanterat se på det där
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 19:55Verkligen skumt. Har aldrig sett något liknande. Du har inte råkat backa över den med bilen?
Verkligen skumt. Har aldrig sett något liknande. Du har inte råkat backa över den med bilen?
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 19:59Ser mer ut som om han försökt torka den i micron...
Ser mer ut som om han försökt torka den i micron...
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 20:12Kanske glömt den på instrumentbrädan i bilen ett par dagar i den här sommarhettan?
Kanske glömt den på instrumentbrädan i bilen ett par dagar i den här sommarhettan?
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 20:31Hmm... tjuvläser manualen till 310XT och där står det att man inte får lämna klockan i extrema temperaturer som tex bagaget på bilen.
Har en kusin som glömde sina LP skivor i bagaget. De blev till fruktskålar...
Och så köpte de en påse lösgodis och för
Hmm... tjuvläser manualen till 310XT och där står det att man inte får lämna klockan i extrema temperaturer som tex bagaget på bilen.
Har en kusin som glömde sina LP skivor i bagaget. De blev till fruktskålar...
Och så köpte de en påse lösgodis och för
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 21:05Haha, varken backat över den med bilen, eller torkat den i micron.
Har som sagt haft den ett tag. Köpte den precis när den kom ut på marknaden. Annars bara normalt användande inom de områden den är konstruerad för.
Bara jag som har råkat ut för detta all
Haha, varken backat över den med bilen, eller torkat den i micron.
Har som sagt haft den ett tag. Köpte den precis när den kom ut på marknaden. Annars bara normalt användande inom de områden den är konstruerad för.
Bara jag som har råkat ut för detta all
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 21:10Har du kontaktat garmin? Vore intressant att höra vad de säger...
Har du kontaktat garmin? Vore intressant att höra vad de säger...