Quote from Guest on 29 December 2009, 21:06Är inte nöjd med min 310xt armbandet är under all kritik det lossnar (kul när man är ute och simmar). Nu har det hänt nåt med menyerna ser inte några inställningar och kan inte uppdatera programvaran heller. Köp inte skiten spara era pengar.
Är inte nöjd med min 310xt armbandet är under all kritik det lossnar (kul när man är ute och simmar). Nu har det hänt nåt med menyerna ser inte några inställningar och kan inte uppdatera programvaran heller. Köp inte skiten spara era pengar.
Quote from j sollerman on 29 December 2009, 21:16Känner inte alls igen mig.
Känner inte alls igen mig.
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 22:42Att menyerna försvinner är ett känt problem som enligt uppgift ska vara fixat i senaste firmware, 2.7. Uppgradera här: https://buy.garmin.com/shop/store/fr310update.jsp
Att uppgradera har funkat bra för mig. Var har du problem?
Edit: För att få tillbak
Att menyerna försvinner är ett känt problem som enligt uppgift ska vara fixat i senaste firmware, 2.7. Uppgradera här: https://buy.garmin.com/shop/store/fr310update.jsp
Att uppgradera har funkat bra för mig. Var har du problem?
Edit: För att få tillbak
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 23:33Nu har jag med hjälp av en kompis som suttit på sin 310 och guidat mig igenom menyerna som inte syns i min. Fick köra om startguiden och fick där tillbaka menyerna, sen kunde jag enable uppdatering och köra in 2,70. Nu funkar den!!
Dock tycker jag fortfa
Nu har jag med hjälp av en kompis som suttit på sin 310 och guidat mig igenom menyerna som inte syns i min. Fick köra om startguiden och fick där tillbaka menyerna, sen kunde jag enable uppdatering och köra in 2,70. Nu funkar den!!
Dock tycker jag fortfa
Quote from Funbeat user on 30 December 2009, 10:37Så ska det ju inte vara! Kontakta Garmins support och se vad de säger!
Så ska det ju inte vara! Kontakta Garmins support och se vad de säger!
Quote from Funbeat user on 1 January 2010, 22:01Har varit i kontakt med dem. Nån tröttare människa än den jag pratade med får man leta efter. Felet är att armbandet är för "klent" för att vara med om växlingar där våtdräkter är inblandad.
Har varit i kontakt med dem. Nån tröttare människa än den jag pratade med får man leta efter. Felet är att armbandet är för "klent" för att vara med om växlingar där våtdräkter är inblandad.