Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag her en ny Garmin 310 XT som jag sprungit ett 20-tal pass med. Fungerar för mina krav utnärkt och överföringen har också fungerat klanderfritt - till nu.

De senaste passen vill datorn inte ta emot. Jag använder Garmin Connect, SportTracks och FunBeat

Som du kanske vet så importerar inte Sporttrack/Funbeat från klockan direkt utan från fit-filer som ligger på din dator. Det är Garmin ANT-agent programmet som för över dem dit från klockan.

Börja med att se om passen ha överförts av ANT-agenten från klo

Staffan
Stort tack för din vänlighet att ta dig tid att guida mig.

1. Jag har kollat i aktivitetsmappen som du beskriver och nej, filerna finns inte där.
2. Jag har kollat klockans inställningar och de är aktiverade som du säger
3. Jag testade att läsa ö

Hej!
Vad som sägs när du försöker importera till funbeat refererar bara till de filer som redan finns i aktivitetsmappen och som den försöker ladda upp fill funbeat. Huvudproblemet du har är att inte ANT-agent programmet hämtar över filerna från klockan t

Tack - igen 🙂 - Staffan

Jag följde ditt råd ovh kopplade bort enheten och installerade dessutom om programmet men tyvärr hittar inte ANT Agenten enheten. Då provade jag att byta till en annan dator och installerade där men ANT hittar inte enheten här h