Quote from Guest on 16 June 2011, 22:53Hej,
Har precis köpt en 310 XT och när jag sitter på kammaren i mörkret och ska konfigurera den så märker jag att den lyser ju inte ett skvatt?! Skärmen är inställd på att lysa 15 sek och den ska väl tändas så fort man trycker på en knapp? Eller måste ja
Hej,
Har precis köpt en 310 XT och när jag sitter på kammaren i mörkret och ska konfigurera den så märker jag att den lyser ju inte ett skvatt?! Skärmen är inställd på att lysa 15 sek och den ska väl tändas så fort man trycker på en knapp? Eller måste ja
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 23:03Tryck kort på "power"-knappen.
Tryck kort på "power"-knappen.
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 23:03tryck till på power-knappen högst upp till höger två ggr. då får du lyse. sen ökar/sänker du styrkan med upp och ner pilarna
tryck till på power-knappen högst upp till höger två ggr. då får du lyse. sen ökar/sänker du styrkan med upp och ner pilarna
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 23:05nope... fast nu tankar jag in ny firmware så den kanske är upptagen... testar senare... men jag vill minnas att jag tryckte på alla knappar. Kanske bara jag som är dum 😉
återkommer...
nope... fast nu tankar jag in ny firmware så den kanske är upptagen... testar senare... men jag vill minnas att jag tryckte på alla knappar. Kanske bara jag som är dum 😉
återkommer...
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 23:06Ja, du ska nog låta den vara ifred medan den flashar ny firmware.
Ja, du ska nog låta den vara ifred medan den flashar ny firmware.
Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 23:25såå... funkar nu iaf... men den var nedskruvad till noll så det är möjligt att det funkade även innan uppdateringen men jag såg inte i mörkret...
såå... funkar nu iaf... men den var nedskruvad till noll så det är möjligt att det funkade även innan uppdateringen men jag såg inte i mörkret...