Quote from Guest on 11 February 2010, 18:06Efter fullgjort och sparat träningspass gör jag en överföring till TC.
Det fungerar utmärkt.
Eventuellt har jag låtit enheten laddas under tiden.När jag sedan skall använda enheten igen så saknas alla menyer när man trycker på "mode" för att t.ex. gå
Efter fullgjort och sparat träningspass gör jag en överföring till TC.
Det fungerar utmärkt.
Eventuellt har jag låtit enheten laddas under tiden.
När jag sedan skall använda enheten igen så saknas alla menyer när man trycker på "mode" för att t.ex. gå
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 18:16Det finns trådar om detta på olika ställen. Jag skulle vilja rekommendera den jag startade på garmins forum (https://forums.garmin.com/showthread.php?t=4305).
Det är en bugg som bara verkar drabba oss som använder svenskt språk. Snälla rapportera in det s
Det finns trådar om detta på olika ställen. Jag skulle vilja rekommendera den jag startade på garmins forum (https://forums.garmin.com/showthread.php?t=4305).
Det är en bugg som bara verkar drabba oss som använder svenskt språk. Snälla rapportera in det s
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 09:17Tack för snabbt svar.
Jag har ändrat till engelska i min enhet nu och hoppas slippa problemet i framtiden.
Jag har även skickat en felanmälan till Garmin Support.
Vi får väl se vad som händer......Annars är det ju en rackarns trevlig liten pryl.
Jag
Tack för snabbt svar.
Jag har ändrat till engelska i min enhet nu och hoppas slippa problemet i framtiden.
Jag har även skickat en felanmälan till Garmin Support.
Vi får väl se vad som händer......
Annars är det ju en rackarns trevlig liten pryl.
Jag
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 13:50Nu har jag fått ett svar från svenska Garmin-supporten:
"Hej William,
det är pågrund av att du använder Training center som inte är lämpat för en Forerunner 310XT. Training center är en äldre programvara som bör användas med de äldre Forerunner modeller
Nu har jag fått ett svar från svenska Garmin-supporten:
"Hej William,
det är pågrund av att du använder Training center som inte är lämpat för en Forerunner 310XT. Training center är en äldre programvara som bör användas med de äldre Forerunner modeller
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 16:34Man kan tro att Kathleen inte har riktigt koll på problemet...
Dessutom är väl GTC det enda sättet att med hjälp av Garmin-mjukvaror generera användardefinierade träningspass? Tror inte det går i GC.
Man kan tro att Kathleen inte har riktigt koll på problemet...
Dessutom är väl GTC det enda sättet att med hjälp av Garmin-mjukvaror generera användardefinierade träningspass? Tror inte det går i GC.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 18:02Jag håller med supporten, råkade ut för samma sak . Avinstalerade Training center och alla problem som bortblåsta
Jag håller med supporten, råkade ut för samma sak . Avinstalerade Training center och alla problem som bortblåsta
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 08:51Fast eftersom det bara är ett problem för oss svenskar vad det verkar (de av oss som kör med svenska i klockan) så är det bara för oss som GTC är en för gammal programvara?
För mig är det helt klart att det finns en bugg i klockan som orsakar detta. Sedan
Fast eftersom det bara är ett problem för oss svenskar vad det verkar (de av oss som kör med svenska i klockan) så är det bara för oss som GTC är en för gammal programvara?
För mig är det helt klart att det finns en bugg i klockan som orsakar detta. Sedan
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 09:22Rätta mig om jag har fel;
Så Garmin support menar att bara för att vi har GTC så skulle detta innebära att vi får dessa problem med blanka displayer?!?
Har nämligen själv råkat ut för detta nu, 2 ggr på ganska kort tid och har båda gångerna fått göra en
Rätta mig om jag har fel;
Så Garmin support menar att bara för att vi har GTC så skulle detta innebära att vi får dessa problem med blanka displayer?!?
Har nämligen själv råkat ut för detta nu, 2 ggr på ganska kort tid och har båda gångerna fått göra en
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 10:16Håller med dig!
Men jag vill upprepa min uppmaning att anmäla detta problem till Garmin support när man har det samt att skriva i tråden i Garmins forum (se länk ovan). Garmin representanter läser nämligen det forat. Oavsett om det är kopplat till GTC ell
Håller med dig!
Men jag vill upprepa min uppmaning att anmäla detta problem till Garmin support när man har det samt att skriva i tråden i Garmins forum (se länk ovan). Garmin representanter läser nämligen det forat. Oavsett om det är kopplat till GTC ell
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 13:37Jag har gått över helt till SportTracks, det är faktiskt överlägset i funktion Garmins mjukvara.
Man använder Garmin Communicatorpluginen för att importera från 310XT, inga problem med menyer m.m.
Jag har gått över helt till SportTracks, det är faktiskt överlägset i funktion Garmins mjukvara.
Man använder Garmin Communicatorpluginen för att importera från 310XT, inga problem med menyer m.m.