Quote from Guest on 21 March 2010, 20:38Har nu bytt från 301 till 310. Har försökt få igång överföringen som nuförtiden skall ske utan sladd men det krånglar nåt så in i :@. Har lagt mer tid på att få igång detta elände än vad det skulle tagit att sätta i sladden i 301:an i ett helt år, och det
Har nu bytt från 301 till 310. Har försökt få igång överföringen som nuförtiden skall ske utan sladd men det krånglar nåt så in i :@. Har lagt mer tid på att få igång detta elände än vad det skulle tagit att sätta i sladden i 301:an i ett helt år, och det
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 20:48Om det skall gå att hjälpa dig får du nog vara mer tydlig med vari problemet ligger. Får du några felmeddelanden etc. Är det klockan eller datorn som strular?
Ett generellt tips är att fröva firefox webbläsare istället för IE. Det hjälper många gånger...
Om det skall gå att hjälpa dig får du nog vara mer tydlig med vari problemet ligger. Får du några felmeddelanden etc. Är det klockan eller datorn som strular?
Ett generellt tips är att fröva firefox webbläsare istället för IE. Det hjälper många gånger...
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 21:02Tyckte inte det var så komplicerat. Ladda ner senaste ANT agenden från garmins hemsida och installera, para ihop med klockan och vips var det igång. För att ladda upp till funbeat behövs även garmin communicator plugin laddas ner och installeras.
Är det
Tyckte inte det var så komplicerat. Ladda ner senaste ANT agenden från garmins hemsida och installera, para ihop med klockan och vips var det igång. För att ladda upp till funbeat behövs även garmin communicator plugin laddas ner och installeras.
Är det
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 21:04Har du kollat in denna tråd? Det löste mina problem i alla fall.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=500540
Håller med dig om att deras mjukvaroro och drivrutinger är lite buggiga.
Hoppas det löser sig!
Har du kollat in denna tråd? Det löste mina problem i alla fall.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=500540
Håller med dig om att deras mjukvaroro och drivrutinger är lite buggiga.
Hoppas det löser sig!
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 21:21Vill inte ha Garmin Traningcenter då jag tycker Sporttracks är bättre. Installerade endast ANT-agent från gramins hemsida, och USB-drivrutiner installerades från stickan.
Sedan ville agenten para samman de olika delarna och en nummrerserie dök upp i såvä
Vill inte ha Garmin Traningcenter då jag tycker Sporttracks är bättre. Installerade endast ANT-agent från gramins hemsida, och USB-drivrutiner installerades från stickan.
Sedan ville agenten para samman de olika delarna och en nummrerserie dök upp i såvä
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 00:04Jag installerade senaste versionen av Garmin Connect för att få det att funka. Även om jag använder Sporttracks.
Det verkar som den innehåller lite drivrutins-mojs.
Jag installerade senaste versionen av Garmin Connect för att få det att funka. Även om jag använder Sporttracks.
Det verkar som den innehåller lite drivrutins-mojs.
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 16:41Sådär, efter kontakt med supporten fixade det sig - det var en inställning i gpsen att den ska vilja para ihop sig med datorn som inte var på från leverans. Kanske att jag var klantig, men jag tappar lätt humöret och blir stressad när jag skall hantera te
Sådär, efter kontakt med supporten fixade det sig - det var en inställning i gpsen att den ska vilja para ihop sig med datorn som inte var på från leverans. Kanske att jag var klantig, men jag tappar lätt humöret och blir stressad när jag skall hantera te
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 18:44Skönt att det löste sig!
Med Ant+ överföring till datorn också så slipper de att bygga in en bluetooth krets i klockan - jag skulle tro att den är rätt fullpackad som det är. Ant+ används ju ändå för kommunikationen med pulsbandet, accelerometer, kadensse
Skönt att det löste sig!
Med Ant+ överföring till datorn också så slipper de att bygga in en bluetooth krets i klockan - jag skulle tro att den är rätt fullpackad som det är. Ant+ används ju ändå för kommunikationen med pulsbandet, accelerometer, kadensse