Quote from Guest on 21 March 2010, 08:14Hej!
Håller på att leta efter en gps-pulsklocka och har fastnat för 310 XT.
Upptäcker att det också finns en 310 XT HRM att beställa via en del webshopar, fast hittar den inte på Garmins hemsida.
Någon som vet skillnaderna?
MVH Hillevi
Hej!
Håller på att leta efter en gps-pulsklocka och har fastnat för 310 XT.
Upptäcker att det också finns en 310 XT HRM att beställa via en del webshopar, fast hittar den inte på Garmins hemsida.
Någon som vet skillnaderna?
MVH Hillevi
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 08:24310 xt hrm, är med Heart Rate Monitor, allstå med pulsmätare, så alla 310 har inte det, utan vill du ha det måste du beställa HRMvarianten. Jättekul och alldeles fantastisk leksak som jag inte vill vara utan.
310 xt hrm, är med Heart Rate Monitor, allstå med pulsmätare, så alla 310 har inte det, utan vill du ha det måste du beställa HRMvarianten. Jättekul och alldeles fantastisk leksak som jag inte vill vara utan.
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 09:55Ah -tack! Vad bra - det är ju absoult HRM-en jag får köpa då!
Ah -tack! Vad bra - det är ju absoult HRM-en jag får köpa då!
Quote from J B on 30 March 2010, 19:58Hejsan
Har en nästan ny 310 XT med pulsband som jag säljer för 3200 Sek. Jag säljer den för att jag har köpt mig en Edge 500 istället då den passar mina ändamål bättre.
Du kan PM:a mig om du är intresserad //Tony
Hejsan
Har en nästan ny 310 XT med pulsband som jag säljer för 3200 Sek. Jag säljer den för att jag har köpt mig en Edge 500 istället då den passar mina ändamål bättre.
Du kan PM:a mig om du är intresserad //Tony