Quote from Guest on 16 October 2013, 12:35Hej.Hur kan man få till i klockan så den visar aktuell /rätt tempo/hastighet.
Hej.Hur kan man få till i klockan så den visar aktuell /rätt tempo/hastighet.
Quote from Funbeat user on 16 October 2013, 12:451: Tillse att du visar rätt fält i displayen. Vad heter det fält du har valt att visa?
2: Momentanhastighet med GPS är inte speciellt exakt. Fotpod är mer stabil för momentanhastighet, men måste kalbreras.
1: Tillse att du visar rätt fält i displayen. Vad heter det fält du har valt att visa?
2: Momentanhastighet med GPS är inte speciellt exakt. Fotpod är mer stabil för momentanhastighet, men måste kalbreras.
Quote from Funbeat user on 16 October 2013, 13:00Har Tempo inlagt på ett av fönstren.
Har Tempo inlagt på ett av fönstren.
Quote from Funbeat user on 16 October 2013, 13:30Jag antar att det då är momentantempot (jag har själv min klocka inställd på engelska). Då är det helt enkelt så att noggrannheten för momentanhastighet via GPS är sämre än vad du förväntar dig och du kanske ska överväga att ta den via fotpod istället. El
Jag antar att det då är momentantempot (jag har själv min klocka inställd på engelska). Då är det helt enkelt så att noggrannheten för momentanhastighet via GPS är sämre än vad du förväntar dig och du kanske ska överväga att ta den via fotpod istället. El