Quote from Guest on 25 August 2011, 19:32Någon mer än jag som har problem med stegräknaren till 310XT? Jag har råkat ut för ett intermittent problem med min stegräknare.
Det inträffar då och då och speciellt när jag kör intervaller på löpband. Tänkte först att det var en engångshändelse men så
Någon mer än jag som har problem med stegräknaren till 310XT? Jag har råkat ut för ett intermittent problem med min stegräknare.
Det inträffar då och då och speciellt när jag kör intervaller på löpband. Tänkte först att det var en engångshändelse men så
Quote from Funbeat user on 25 August 2011, 19:42Nix.
Nix.
Quote from Elias Engqvist on 26 August 2011, 00:51Stegräknare???
Stegräknare???
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 05:56Varför stegräknare på en GPS-klocka???
Varför stegräknare på en GPS-klocka???
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 07:22Fotpod. Ger kadens, och någon form av sträcka inomhus, som i det här fallet, och ett jämnare momentantempo.
Fotpod. Ger kadens, och någon form av sträcka inomhus, som i det här fallet, och ett jämnare momentantempo.
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 10:27Har för mig att fotpoden antingen sänder ett lågt värde eller helt hoppar över varannat värde när batteriet börjar bli dåligt. Det är inledningsvis inte ihållande händer ibland och kan se ut som du visar i grafen. Var det länge sedan du bytte batteri i fo
Har för mig att fotpoden antingen sänder ett lågt värde eller helt hoppar över varannat värde när batteriet börjar bli dåligt. Det är inledningsvis inte ihållande händer ibland och kan se ut som du visar i grafen. Var det länge sedan du bytte batteri i fo
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 10:41Ehum, stegräknare kanske är fel benämning. Menar såklart footpod:en 😉
Funderade på om det kan ha med batteriet att göra men iom att den visar ett för högt värde så tänkte jag att det förmodligen inte är det. Men kan testa att byta batteri då det var gan
Ehum, stegräknare kanske är fel benämning. Menar såklart footpod:en 😉
Funderade på om det kan ha med batteriet att göra men iom att den visar ett för högt värde så tänkte jag att det förmodligen inte är det. Men kan testa att byta batteri då det var gan