Quote from Guest on 4 September 2011, 16:46Klockan har funkar perfa sen jag köpte den förutom det här med att man får server error när man ska ladda upp pass.
Men nu börjar Mode-knappen bli lite trög. Den reagerar inte när man trycker på den. Alla andra knappar reagerar direkt. Ibland funkar den
Klockan har funkar perfa sen jag köpte den förutom det här med att man får server error när man ska ladda upp pass.
Men nu börjar Mode-knappen bli lite trög. Den reagerar inte när man trycker på den. Alla andra knappar reagerar direkt. Ibland funkar den
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 16:56Låter som att microswitchen håller på att ge sig. Är nog bara reparation som gäller, i synnerhet om du har garanti kvar.
Låter som att microswitchen håller på att ge sig. Är nog bara reparation som gäller, i synnerhet om du har garanti kvar.
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 17:00Köpt 11 august 2011 😀 :@
Köpt 11 august 2011 😀 :@
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 17:17Ja, då är det bara att gå tillbaka med den.
Ja, då är det bara att gå tillbaka med den.
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 17:48Ska man ta det med Siba eller Garmin? Jag kommer självklart ta det med Siba först. Men när är det man tar det med Garmin?
Ska man ta det med Siba eller Garmin? Jag kommer självklart ta det med Siba först. Men när är det man tar det med Garmin?
Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 18:56I princip om Siba har gått i konkurs eller inte finns kvar, men jag tror mig ha hört en del som har tagit kontakt med Garmin i samband med att de lämnat in klockan. Du kan ju fråga Garmins support hur de tycker att de ska göra, eventuellt kanske de kan tä
I princip om Siba har gått i konkurs eller inte finns kvar, men jag tror mig ha hört en del som har tagit kontakt med Garmin i samband med att de lämnat in klockan. Du kan ju fråga Garmins support hur de tycker att de ska göra, eventuellt kanske de kan tä
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 16:55Siba ville skicka in den på deras service. (Tar ca 2 veckor)
Lycka till. Tror inte deras service kan lösa detta.
Men men. Nu får man återgå till Mobilen ohc Cardio Trainer (H)
Siba ville skicka in den på deras service. (Tar ca 2 veckor)
Lycka till. Tror inte deras service kan lösa detta.
Men men. Nu får man återgå till Mobilen ohc Cardio Trainer (H)
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 17:46Det gör de i alla händelser. Du kommer förmodligen få en ny i retur.
Det gör de i alla händelser. Du kommer förmodligen få en ny i retur.
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 00:18min uppåtknapp har slutat fungera och pulsbandet. Köpte min klocka i sluitet av sep förra året. Tycker om när den fungerar, men det här blir den fjärde inskickningen.. börjar bli trött på det..
min uppåtknapp har slutat fungera och pulsbandet. Köpte min klocka i sluitet av sep förra året. Tycker om när den fungerar, men det här blir den fjärde inskickningen.. börjar bli trött på det..
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 12:02Skicka den direkt till Garmin, de har snabb och bra service. Min nästan två år gamla 310XT dog för någon månad sedan och jag hade en ny hemma inom en vecka från det att jag postat den gamla.
Dessutom var utbytesenheten förbättrad genom att glaset nu är a
Skicka den direkt till Garmin, de har snabb och bra service. Min nästan två år gamla 310XT dog för någon månad sedan och jag hade en ny hemma inom en vecka från det att jag postat den gamla.
Dessutom var utbytesenheten förbättrad genom att glaset nu är a