Quote from Guest on 8 October 2012, 21:26Release Notes:
Latest release date: July 31, 2012Changes made from version 4.20 to 4.50:
Fixed translations.
Fixed issue with Garmin Ant Agent connecting repeatedly to device.
Fixed issue with device repeatedly uploading the same file.
Improved fit fil
Release Notes:
Latest release date: July 31, 2012
Changes made from version 4.20 to 4.50:
Fixed translations.
Fixed issue with Garmin Ant Agent connecting repeatedly to device.
Fixed issue with device repeatedly uploading the same file.
Improved fit fil
Quote from Funbeat user on 8 October 2012, 21:36Ant Agent vägrade ta emot filen fast sidan sa att den gjort det.
Visa sig att Vista är Garmins största motståndare, XP är tydligen idealet, men det funka direkt med W7Bara ett litet tips om det trilskas!
Ant Agent vägrade ta emot filen fast sidan sa att den gjort det.
Visa sig att Vista är Garmins största motståndare, XP är tydligen idealet, men det funka direkt med W7
Bara ett litet tips om det trilskas!
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 03:03Det är IE som är problemet, men följer man steg 1 i instruktionerna så brukar det gå bra:
Instructions:
Internet Explorer users on Windows Vista or Windows 7 must add "buy.garmin.com", "my.garmin.com" and "connect.garmin.com" to your list of Trusted
Det är IE som är problemet, men följer man steg 1 i instruktionerna så brukar det gå bra:
Instructions:
Internet Explorer users on Windows Vista or Windows 7 must add "buy.garmin.com", "my.garmin.com" and "connect.garmin.com" to your list of Trusted
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 10:49Det lär väl bli ännu roligare i windows 8 om jag har förstått det rätt?
Det lär väl bli ännu roligare i windows 8 om jag har förstått det rätt?
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 20:59Installera firefox och hämta uppdateringen där så löser du problemet.
Hade samma problem med min 910 XT...
Installera firefox och hämta uppdateringen där så löser du problemet.
Hade samma problem med min 910 XT...