Quote from Guest on 18 May 2010, 10:36Hur gör man? Min Garmin ANT Agent hittar inte klockan. Uppenbarligen hittar den USB-mojen för den säger
"Inaktiv.
Anslut ANT USB Stick för att fortsätta"om jag tar ur det!
Då jag sätter i det säger den omväxlande:
"Söker efter enheter..."
och ovanstå
Hur gör man? Min Garmin ANT Agent hittar inte klockan. Uppenbarligen hittar den USB-mojen för den säger
"Inaktiv.
Anslut ANT USB Stick för att fortsätta"
om jag tar ur det!
Då jag sätter i det säger den omväxlande:
"Söker efter enheter..."
och ovanstå
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 10:46Du har inte nån Fusion/Parallells-installation som ligger och drar i USB-porten samtidigt?
Du har inte nån Fusion/Parallells-installation som ligger och drar i USB-porten samtidigt?
Quote from Elias Engqvist on 18 May 2010, 10:49Jag har ju en installation men den är inte igång - kan det finnas nåt som ligger i bakgrunden ändå? Ska avinstallera det ikväll för säkerhets skull - använder det inte ändå!
Jag har ju en installation men den är inte igång - kan det finnas nåt som ligger i bakgrunden ändå? Ska avinstallera det ikväll för säkerhets skull - använder det inte ändå!
Quote from Elias Engqvist on 18 May 2010, 10:51Ska man göra nåt speciellt med klockan bortsett från
Datatransfer enable Yes
och
Pairing YesOch ha klockan på förstås!
Ska man göra nåt speciellt med klockan bortsett från
Datatransfer enable Yes
och
Pairing Yes
Och ha klockan på förstås!
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 10:51Har du testat: Enhet->Para ihop med nya enheter?
Har du testat: Enhet->Para ihop med nya enheter?
Quote from Elias Engqvist on 18 May 2010, 10:53Menar du inställningen i klockan? Så Ja! (Se ovan)
Även ANT Agenten är inställd för att para ihop
Menar du inställningen i klockan? Så Ja! (Se ovan)
Även ANT Agenten är inställd för att para ihop
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 10:58Jag tänkte på menyvalet i ANT-agent.
Sen måste det finnas data (träningspass el. likn.) att föra över annars händer inget.
Jag tänkte på menyvalet i ANT-agent.
Sen måste det finnas data (träningspass el. likn.) att föra över annars händer inget.