Quote from Guest on 27 August 2011, 21:08-avseende ofrivilligt knapptryck multipass?
Undrar, hur lätt är det att av misstag komma åt knapparna på 310XT? Alltså, körde ett tri-lopp* i dag och jag har en GF305 (sitter på cykeln och startas efter T1). I T2 måste jag i dag ha stäng av mitt mulitpas
-avseende ofrivilligt knapptryck multipass?
Undrar, hur lätt är det att av misstag komma åt knapparna på 310XT? Alltså, körde ett tri-lopp* i dag och jag har en GF305 (sitter på cykeln och startas efter T1). I T2 måste jag i dag ha stäng av mitt mulitpas
Quote from Funbeat user on 27 August 2011, 21:18310:an gör inget ofrivilligt.
Har aldrig hänt mig iallafall
310:an gör inget ofrivilligt.
Har aldrig hänt mig iallafall
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 01:16Hej! Jag har också 310 och där är det inte lätt att komma åt knappar av misstag. Rejäla tryckningar behövs. Jag är väldigt nöjd med klockan!
Hej! Jag har också 310 och där är det inte lätt att komma åt knappar av misstag. Rejäla tryckningar behövs. Jag är väldigt nöjd med klockan!
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 15:52Enda förbehållet är nog att det är lite onödigt lätt att dubbetrycka på lap i transitionsövergångarna.
Enda förbehållet är nog att det är lite onödigt lätt att dubbetrycka på lap i transitionsövergångarna.