Quote from Guest on 5 June 2013, 08:13Har en ny 310XT som utan problem kopplade med pulsband men vägrar para med Garmins GSC10 fart/kadensmätare. Mätaren är monterad korrekt efter beskrivning och ger signal både på fart och kadenssensorerna. Klockan står i "pairing-yes" och "enabled-yes". Jag
Har en ny 310XT som utan problem kopplade med pulsband men vägrar para med Garmins GSC10 fart/kadensmätare. Mätaren är monterad korrekt efter beskrivning och ger signal både på fart och kadenssensorerna. Klockan står i "pairing-yes" och "enabled-yes". Jag
Quote from Funbeat user on 5 June 2013, 08:23Jag har samma problem med min 910 XT. Köpte klockan förra året men har inte provat kadensmätaren förrän nu men det blir ingen kontakt. Alla tips värdefulla.
Jag har samma problem med min 910 XT. Köpte klockan förra året men har inte provat kadensmätaren förrän nu men det blir ingen kontakt. Alla tips värdefulla.
Quote from Funbeat user on 5 June 2013, 08:43"pairing-yes" och "enabled-yes" är väl inställningar för ant+-dataöverföring till datorn?
Inställningar för tillbehör som pulsmätare och kadensmätare etc finns under respektive sport.
ex. Inställningar->Löpinställningar->Puls
eller
ex. Inställningar->Cyke
"pairing-yes" och "enabled-yes" är väl inställningar för ant+-dataöverföring till datorn?
Inställningar för tillbehör som pulsmätare och kadensmätare etc finns under respektive sport.
ex. Inställningar->Löpinställningar->Puls
eller
ex. Inställningar->Cyke