Quote from Guest on 7 July 2010, 19:23Ska man våga sig på att starta? Började känna av det i måndags, fick antibiotika för det i tisdags och kraksar fortfarande idag... ska man våga ställa upp eller lyda det medicinska rådet från läkaren att det inte är rekommenderbart att starta med en infek
Ska man våga sig på att starta? Började känna av det i måndags, fick antibiotika för det i tisdags och kraksar fortfarande idag... ska man våga ställa upp eller lyda det medicinska rådet från läkaren att det inte är rekommenderbart att starta med en infek
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 19:33Du tar ju som du säkert vet en risk att drabbas av komplikationer, även om du är symptomfri på söndag. Är det värt risken?
Här finns lite mer info (jag är inte läkare, men hade halsont veckan innan Vasaloppet och läste en del om riskerna då):
http://www
Du tar ju som du säkert vet en risk att drabbas av komplikationer, även om du är symptomfri på söndag. Är det värt risken?
Här finns lite mer info (jag är inte läkare, men hade halsont veckan innan Vasaloppet och läste en del om riskerna då):
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 20:14Nej.
Läkare avrådde t o m en bekants 10-åring från att åka på läger (av typen idrotts- o gymnastikläger) pga halsfluss och där anstränger sig barnen inte som jag antar att du skulle göra på Vansbrosimmet.
Jag skulle därför inte chansa!
Nej.
Läkare avrådde t o m en bekants 10-åring från att åka på läger (av typen idrotts- o gymnastikläger) pga halsfluss och där anstränger sig barnen inte som jag antar att du skulle göra på Vansbrosimmet.
Jag skulle därför inte chansa!
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 20:51Läste infon och som det känns i halsen just nu så tror jag inte heller på att simma. Men det är ju så illa att behöva missa när man har laddat!
Läste infon och som det känns i halsen just nu så tror jag inte heller på att simma. Men det är ju så illa att behöva missa när man har laddat!