Quote from Guest on 30 November 2009, 10:50Tänkte skaffa mig en klocka med gps och garmin verkar vara ett bra alternativ i mina oerfarna ön.
Är mest intresserad av att kunna avläsa hur långt jag sprungit och vilket tempo jag håller (min/km).
Frågan lyder: Vad är skillnaden mellan 405 och 405cx
Tänkte skaffa mig en klocka med gps och garmin verkar vara ett bra alternativ i mina oerfarna ön.
Är mest intresserad av att kunna avläsa hur långt jag sprungit och vilket tempo jag håller (min/km).
Frågan lyder: Vad är skillnaden mellan 405 och 405cx
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 11:00Tillägg: Är gps:en bättre på cx?
Tillägg: Är gps:en bättre på cx?
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 11:40mellan 405hr och 405cx är det bara 2 skillnader; färgen och sättet att beräkna kaloriförbrukningen (om jag nu inte missat nåt)
Se dock till att du inte förväxlar 405 med 405hr för står det inte hr så får du inte med pulsbältet utan får köpa till det sepa
mellan 405hr och 405cx är det bara 2 skillnader; färgen och sättet att beräkna kaloriförbrukningen (om jag nu inte missat nåt)
Se dock till att du inte förväxlar 405 med 405hr för står det inte hr så får du inte med pulsbältet utan får köpa till det sepa
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 13:47Som -AT- sa, det är mest kaloriberäkningen som skiljer
Klassiska 405 beräknar kaloriförbrukningen efter din vikt och löpt sträcka.
Cx-modellen har ett annat pulsbälte och beräknar kaloriförbrukningen efter bla. din hjärtrytm
Som -AT- sa, det är mest kaloriberäkningen som skiljer
Klassiska 405 beräknar kaloriförbrukningen efter din vikt och löpt sträcka.
Cx-modellen har ett annat pulsbälte och beräknar kaloriförbrukningen efter bla. din hjärtrytm
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 18:46ok, tack för hjälpen.
Är gps:en bättre på cx? Den är väl lite nyare iaf...
ok, tack för hjälpen.
Är gps:en bättre på cx? Den är väl lite nyare iaf...
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 23:51Samma GPS i dom
Samma GPS i dom
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 21:39hmm... Lutar nog åt att en cx kommer hamna på min arm.... Tack för hjälpen!
hmm... Lutar nog åt att en cx kommer hamna på min arm.... Tack för hjälpen!