Quote from Guest on 21 January 2008, 11:49Jag tankte ateranvanda min gamla stela MTB och bygga en fixed. Kan 44/16 vara en lagom utvaxling pa en 26-tummare?
Jag tankte ateranvanda min gamla stela MTB och bygga en fixed. Kan 44/16 vara en lagom utvaxling pa en 26-tummare?
Quote from Charlotte Skoglund on 21 January 2008, 11:59du kan ju lätt prova med nuvarande kasset och lägga kedjan på den utv.
upplever personligen att utväxlingen känns ngt lättare som fixed, får ju lite hjälp med rundtrampet....
kör 50?/19 på gamal damcykel som blev fulfixerad, spännande i halka kan jag lova
du kan ju lätt prova med nuvarande kasset och lägga kedjan på den utv.
upplever personligen att utväxlingen känns ngt lättare som fixed, får ju lite hjälp med rundtrampet....
kör 50?/19 på gamal damcykel som blev fulfixerad, spännande i halka kan jag lova
Quote from Ingemar Lindgren on 21 January 2008, 12:52Laste i gamla tradar en rekommendation om 52/19, det torde ge samma utvaxling, sa det kanske ar lagom att testa med!
Halkan har i Bryssel ar mer overkomlig... 😉
Laste i gamla tradar en rekommendation om 52/19, det torde ge samma utvaxling, sa det kanske ar lagom att testa med!
Halkan har i Bryssel ar mer overkomlig... 😉