Quote from Guest on 23 November 2013, 10:10Utspelades på Actic Kista och Actic Lund.
Saxat (och moddat) från FB-gruppen:
Tävlingen mellan Kista och Lund går ut på att under 6 timmar löpa så lång totalsträcka som möjligt på de tillgängliga löpbanden
Förutsättningarna är lite olika då Kista har 1
Utspelades på Actic Kista och Actic Lund.
Saxat (och moddat) från FB-gruppen:
Tävlingen mellan Kista och Lund går ut på att under 6 timmar löpa så lång totalsträcka som möjligt på de tillgängliga löpbanden
Förutsättningarna är lite olika då Kista har 1
Quote from Funbeat user on 23 November 2013, 10:20Såg just att slutresultatet blev följande:
Kista 746 km och Lund 675 km, ca 7 mils skillnad.
Såg just att slutresultatet blev följande:
Kista 746 km och Lund 675 km, ca 7 mils skillnad.
Quote from Funbeat user on 23 November 2013, 10:29En ganska övertygad seger alltså 🙂
En ganska övertygad seger alltså 🙂
Quote from Funbeat user on 23 November 2013, 16:28Ja, lite väl stor. 7 mil är ju i princip ett helt löpbands skillnad. Kanske borde Skåne räkna om sitt resultat en gång till?
Ja, lite väl stor. 7 mil är ju i princip ett helt löpbands skillnad. Kanske borde Skåne räkna om sitt resultat en gång till?
Quote from Funbeat user on 25 November 2013, 00:34Jag som då ingår i Skånes lag måste ändå till vårt "försvar" få informera om att vi hakade på detta i sista stund, utan ens koll på om vi hade löpare, vi fyllde en del av våra band med stafetter där alla var välkomna, oavsett kapacitet eller erfarenhet, v
Jag som då ingår i Skånes lag måste ändå till vårt "försvar" få informera om att vi hakade på detta i sista stund, utan ens koll på om vi hade löpare, vi fyllde en del av våra band med stafetter där alla var välkomna, oavsett kapacitet eller erfarenhet, v
Quote from Funbeat user on 25 November 2013, 06:36Själv klart ett grattis till en hedrande andra plats
Och kul var det viktigaste att ha. 🙂
Själv klart ett grattis till en hedrande andra plats
Och kul var det viktigaste att ha. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 November 2013, 10:26Ja Suzan, jag är helt övertygad om att med bättre framförhållning skulle Skåne gett oss en jämn match. Jag själv kom in sent i det hela och det var inte helt självklart att jag bara sådär kunde ta en ledig fredagseftermiddag. Säkert lika utmanande för fle
Ja Suzan, jag är helt övertygad om att med bättre framförhållning skulle Skåne gett oss en jämn match. Jag själv kom in sent i det hela och det var inte helt självklart att jag bara sådär kunde ta en ledig fredagseftermiddag. Säkert lika utmanande för fle
Quote from Funbeat user on 26 November 2013, 12:41Tack! 🙂
(Ska inte alls ta åt mig ngn ära dock eftersom jag bara bidrog med 1 timme och 47 min på bandet 😉
Tack! 🙂
(Ska inte alls ta åt mig ngn ära dock eftersom jag bara bidrog med 1 timme och 47 min på bandet 😉