Quote from Guest on 28 July 2013, 20:54Hej,
Tänkte testa att simma med klockan i saltvatten. Undrar om någon gjort det? Funkar klockan som den ska efter ett salt bad?
Hoppas att någon har testat och vill dela med sig av sina erfarenheter!
Marie 🙂
Hej,
Tänkte testa att simma med klockan i saltvatten. Undrar om någon gjort det? Funkar klockan som den ska efter ett salt bad?
Hoppas att någon har testat och vill dela med sig av sina erfarenheter!
Marie 🙂
Quote from Funbeat user on 28 July 2013, 21:04Ja, den är ju vattentät.
Har simmat och badat med den i Östersjön, samt svettats kopiöst med salt på den.
Den lär nog klara Döda havet om det nu skulle vara aktuellt.Eller är det pulsbandet du tänker på?
Ja, den är ju vattentät.
Har simmat och badat med den i Östersjön, samt svettats kopiöst med salt på den.
Den lär nog klara Döda havet om det nu skulle vara aktuellt.
Eller är det pulsbandet du tänker på?
Quote from Funbeat user on 28 July 2013, 21:05Har kört med den många gånger i saltvatten och inte haft några problem. Och i rimlighetens namn ska det inte heller vara några problem. Skölj av den i vanligt vatten efteråt bara.
Har kört med den många gånger i saltvatten och inte haft några problem. Och i rimlighetens namn ska det inte heller vara några problem. Skölj av den i vanligt vatten efteråt bara.
Quote from Funbeat user on 28 July 2013, 21:17Tack!
Inget pulsband utan bara mäta distans när jag simmar i öppet hav.
Litar inte riktigt på vad som står i bruksanvisningen utan att kolla upp om någon testat det. Vore inte så kul om klockan kraschar när jag ska ut och springa 🙂
Tack!
Inget pulsband utan bara mäta distans när jag simmar i öppet hav.
Litar inte riktigt på vad som står i bruksanvisningen utan att kolla upp om någon testat det. Vore inte så kul om klockan kraschar när jag ska ut och springa 🙂
Quote from Funbeat user on 31 July 2013, 11:34Med tanke på att väldigt många triathleter kör med 910 - och att de flesta hav är betydligt mer salta än vårt bräckta Östersjövatten - lär det inte var några problem. Själv körde jag ett antal pass plus en tävling med min på Mallorca i maj. Enda problemet
Med tanke på att väldigt många triathleter kör med 910 - och att de flesta hav är betydligt mer salta än vårt bräckta Östersjövatten - lär det inte var några problem. Själv körde jag ett antal pass plus en tävling med min på Mallorca i maj. Enda problemet