Quote from Guest on 18 March 2013, 22:01Hej igen, ja som rubriken säger, hur kan jag ta bort sista "lap" (sträckan) redan i klockan, gäller löpning, i 305:an var det bara att "gå in" på den och sen ta bort...jättelätt.
//Urban
Hej igen, ja som rubriken säger, hur kan jag ta bort sista "lap" (sträckan) redan i klockan, gäller löpning, i 305:an var det bara att "gå in" på den och sen ta bort...jättelätt.
//Urban
Quote from Funbeat user on 18 March 2013, 22:11En fråga som även jag är nyfiken på 🙂
En fråga som även jag är nyfiken på 🙂
Quote from Funbeat user on 18 March 2013, 22:26Har inte hittat ett enkelt sätt att ta bort "lap" i klockan... tacksam om någon har svar på detta !?
Dock provade jag att ta bort ett "lap" i Garmin Training Center och importerade det sedan till Garmin Connect. Detta funkade alldeles utmärkt. Dock lite
Har inte hittat ett enkelt sätt att ta bort "lap" i klockan... tacksam om någon har svar på detta !?
Dock provade jag att ta bort ett "lap" i Garmin Training Center och importerade det sedan till Garmin Connect. Detta funkade alldeles utmärkt. Dock lite