Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Vill höja en varningens finger till er som står i valet och kvalet att köpa en forerunner 910XT. Den dras med en hel drös "barnsjukdomar" både allvarliga och mindra allvarliga.

Främst är det dessa:

- återgivningen av aktuell hastighet (både cykel & löp)

Jag håller med dig! Den är inte värd 4000SEK. Är du riktigt trött på den så kan jag hjälpa dig och köpa den för 200-300 SEK. Jag tycker vi ställer upp för varandra för lite nu för tiden. Hör gärna av dig asap.

Jag avvaktar en vecka iaf dom skulle släppa nån ny mjukvara. Sen är den din 😉

shit.... nu har det gått en vecka och ingen uppdatering 😉

... klocka byter ägare

Fast ärligt talat!! Jag önskar också att dom kunde släppa en uppdatering snart!! Trött på de här barnsjukdomarna nu. Speciellt så är tempot inte roligt att försöka hålla

Ajdå. 🙁 Jag som just köpt en sån... (t-)

Sara, det finns många som har en 910XT som är hur nöjda som helst!

jag var en av dom första som fick min, och min klocka har fungerat klanderfritt. Jag har inte provat alla funktionerna som Johan har haft bekymmer med, så det kan mycket väl vara mjukvara

Åh, tack för det svaret! 🙂 Blev lite akut deppig där 😉 det är ju ändå endel pengar...

Tyvärr levererades min 910XT med trasig laddare, så jag har fortf inte kunnat testa min klocka utan väntar på att få en ny laddare först...

Sara dom flesta klockorna kommer med ca 50% laddat batteri så starta klockan och ställ in den. kolla sedan hur mycket batteri det är kvar! du klara säkert att få in ett par rundor utan problem om inte batteriet är väldigt dåligt laddat..

Har även jag precis fått min 910a. Dock bara använt den vid blöta träningar i pool än så länge. Följer man instruktionerna i länken nedan, så fungerar den klanderfritt. Otroligt nöjd. Ser fram emot att använda den i öppet vatten inom en snar framtid! (t+)

Det har mest blivit simning för mig med min, men iaf en löptur. Har inte haft problem.

12