Quote from Guest on 13 January 2011, 13:07Jag har en vän från Syd Afrika, en man som jag träffade på Cykeldagarna i Jkpg 2008.
Vissa här har också träffat honom, han cyklade med mig på HalvVättern och Ride of Hope.
2006 var han ihop med en tjej från Jönköping då de bestämde sig att flytta till S
Jag har en vän från Syd Afrika, en man som jag träffade på Cykeldagarna i Jkpg 2008.
Vissa här har också träffat honom, han cyklade med mig på HalvVättern och Ride of Hope.
2006 var han ihop med en tjej från Jönköping då de bestämde sig att flytta till S
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 13:17Du är en mycket speciell man! (H:)
*stum av beundran*
Du är en mycket speciell man! (H:)
*stum av beundran*
Quote from Funbeat user on 13 January 2011, 15:54Det där såg inte lätt ut för en som är så svårt förlamad av en stroke så att hon sitter i rullstol.
Har dom provcyklat nån gång?
Det där såg inte lätt ut för en som är så svårt förlamad av en stroke så att hon sitter i rullstol.
Har dom provcyklat nån gång?
Quote from Lena O on 14 January 2011, 13:20K.B: Helt riktigt, vore det lätt hade hon skaffat sig en egen cykel.
Ja de har provcyklat.
K.B: Helt riktigt, vore det lätt hade hon skaffat sig en egen cykel.
Ja de har provcyklat.
Quote from Funbeat user on 14 January 2011, 18:48Klart hon hade köpt en egen cykel om det vore lätt,
annars hade jag inte frågat.
Fanns en orsak till mitt inlägg.
Klart hon hade köpt en egen cykel om det vore lätt,
annars hade jag inte frågat.
Fanns en orsak till mitt inlägg.
Quote from Lena O on 19 January 2011, 11:10cyklade från Falkenberg till Varberg förra året på en lånad sådan.
cyklade från Falkenberg till Varberg förra året på en lånad sådan.
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 11:32Det var fint att se hojen i aktion på Ride of Hope. Snyggt jobbat! (t+)
Det var fint att se hojen i aktion på Ride of Hope. Snyggt jobbat! (t+)
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 12:29Reportage om dem i Corren också i veckan.
corren.se, vet inte om det ligger ute på nätet dock.
Reportage om dem i Corren också i veckan.
corren.se, vet inte om det ligger ute på nätet dock.
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 12:31finns det bilder på ens investering? 🙂
finns det bilder på ens investering? 🙂
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 12:33I Corren? Ja.
I Corren? Ja.