Quote from Guest on 7 January 2011, 16:22Det märks att man har cykelabstinens just nu. Man vill ut och trampa med den ordinarie landsvägshojen. Det är inte lika roligt nu när vädret inte är så underbart som det kan vara.
Hur löser man abstinensen? Man surfar runt och kollar in 2011 års ramar, ko
Det märks att man har cykelabstinens just nu. Man vill ut och trampa med den ordinarie landsvägshojen. Det är inte lika roligt nu när vädret inte är så underbart som det kan vara.
Hur löser man abstinensen? Man surfar runt och kollar in 2011 års ramar, ko
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 16:32Det blir mycket cykelsurfande på nätet. Jag spanar in alla butiker på nätet, läser i alla forum etc. Sedan håller jag till godo med spinning och trainer i källaren och förbereder mig så gott det går inför utomhussäsongen. Emellanåt blundar jag och tänker
Det blir mycket cykelsurfande på nätet. Jag spanar in alla butiker på nätet, läser i alla forum etc. Sedan håller jag till godo med spinning och trainer i källaren och förbereder mig så gott det går inför utomhussäsongen. Emellanåt blundar jag och tänker
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 17:21Det är bara att köra ett utepass.
Det är bara att köra ett utepass.
Quote from ellen olsson on 7 January 2011, 18:31Åker skidor.
Åker skidor.
Quote from Rasmus Olsson on 7 January 2011, 18:49Cyklar.
Cyklar.
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 19:07Gjør som Fr. David siger, men bruk sommerskoene og korte fingerhansker , så er du kurert for en stund. Garantert. 🙂
Gjør som Fr. David siger, men bruk sommerskoene og korte fingerhansker , så er du kurert for en stund. Garantert. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 19:11Jag löste det med 60km på isiga vägar idag och en sol på blå himmel! Lagom underbart!
Jag löste det med 60km på isiga vägar idag och en sol på blå himmel! Lagom underbart!
Quote from Peter Eriksson on 7 January 2011, 20:00Pendelcykling och uppgraderingsfunderingar
Pendelcykling och uppgraderingsfunderingar
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 20:15Cykelpendling nästan varje dag.(22 km t.o.r). Sen hälsar och klappar jag nya Trek hojen som väntar på torra vägar i kvällarna.... Min dotter frågade mig nyligen..."Pappa...prata du med din cykel??". Hmmm..jag förstår inte frågan...(H)
Cykelpendling nästan varje dag.(22 km t.o.r). Sen hälsar och klappar jag nya Trek hojen som väntar på torra vägar i kvällarna.... Min dotter frågade mig nyligen..."Pappa...prata du med din cykel??". Hmmm..jag förstår inte frågan...(H)
Quote from Funbeat user on 8 January 2011, 14:19Idag körde vi i HCK innomhus på löparbanan i friidrottenshus, sjukt skojj 🙂
Sen är jag grym på att surfa runt och kolla på grejjer och behöver nog inte köpa något mer på hela 2011,, dom som känner mig vet att det inte stämmer 😉
Idag körde vi i HCK innomhus på löparbanan i friidrottenshus, sjukt skojj 🙂
Sen är jag grym på att surfa runt och kolla på grejjer och behöver nog inte köpa något mer på hela 2011,, dom som känner mig vet att det inte stämmer 😉