Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelAbstinens
You need to log in to create posts and topics.

12

Det märks att man har cykelabstinens just nu. Man vill ut och trampa med den ordinarie landsvägshojen. Det är inte lika roligt nu när vädret inte är så underbart som det kan vara.
Hur löser man abstinensen? Man surfar runt och kollar in 2011 års ramar, ko

Det blir mycket cykelsurfande på nätet. Jag spanar in alla butiker på nätet, läser i alla forum etc. Sedan håller jag till godo med spinning och trainer i källaren och förbereder mig så gott det går inför utomhussäsongen. Emellanåt blundar jag och tänker

Det är bara att köra ett utepass.

Åker skidor.

Cyklar.

Gjør som Fr. David siger, men bruk sommerskoene og korte fingerhansker , så er du kurert for en stund. Garantert. 🙂

Jag löste det med 60km på isiga vägar idag och en sol på blå himmel! Lagom underbart!

Pendelcykling och uppgraderingsfunderingar

Cykelpendling nästan varje dag.(22 km t.o.r). Sen hälsar och klappar jag nya Trek hojen som väntar på torra vägar i kvällarna.... Min dotter frågade mig nyligen..."Pappa...prata du med din cykel??". Hmmm..jag förstår inte frågan...(H)

Idag körde vi i HCK innomhus på löparbanan i friidrottenshus, sjukt skojj 🙂

Sen är jag grym på att surfa runt och kolla på grejjer och behöver nog inte köpa något mer på hela 2011,, dom som känner mig vet att det inte stämmer 😉

12