Quote from Guest on 17 August 2007, 09:11Så jäkla nöjd!!!
Förlåt ordvalet men så är det faktiskt. Precis hemkommen från spinning intervall + core och det var 1:a passet med puls-band (Activio) efter sommaren. Jag är banne mig i bättre form idag än före typ midsommar vilket gör mig super-nöjd!
Så jäkla nöjd!!!
Förlåt ordvalet men så är det faktiskt. Precis hemkommen från spinning intervall + core och det var 1:a passet med puls-band (Activio) efter sommaren. Jag är banne mig i bättre form idag än före typ midsommar vilket gör mig super-nöjd!
Quote from Anders Wallerstedt on 17 August 2007, 09:21Gött med spinning (L)
Vilan/träningsminskningen gjorde din kropp gött, det är helt som det ska. Man ska vila/ta det lugnt ibland, även den vanliga träningen bör ha en lugnare vecka var fjärde eller femte vecka.
Lycka till med fortsatt träning (t+)
Gött med spinning (L)
Vilan/träningsminskningen gjorde din kropp gött, det är helt som det ska. Man ska vila/ta det lugnt ibland, även den vanliga träningen bör ha en lugnare vecka var fjärde eller femte vecka.
Lycka till med fortsatt träning (t+)
Quote from Funbeat user on 17 August 2007, 23:49Intervallträning ROCKAR FETT!!
Du var nog hög på sköööna endorfiner när du skrev ;). GRYMT JOBBAT!
Intervallträning ROCKAR FETT!!
Du var nog hög på sköööna endorfiner när du skrev ;). GRYMT JOBBAT!
Quote from Funbeat user on 25 August 2007, 15:28Jag kör flera ActivioPuls-pass i veckan. Jag tycker det är det bästa spinningpasset. Har lärt mig hur min kropp fungerar och att jag kan anstränga mig lite till. En timmes-pass går jättefort när det finns siffror att kolla på. Jag håller med om att det är
Jag kör flera ActivioPuls-pass i veckan. Jag tycker det är det bästa spinningpasset. Har lärt mig hur min kropp fungerar och att jag kan anstränga mig lite till. En timmes-pass går jättefort när det finns siffror att kolla på. Jag håller med om att det är