Quote from Guest on 13 July 2013, 09:11Jag vet inte ifall jag är dålig på att leta eller om det inte går, någon som har ett tips? Jag vill alltså ha möjligheten att titta på gamla pass. Nu ser jag lite över en månad bakåt i loggen. Finns det en inställning någonstans? Jag känner lite att det ä
Jag vet inte ifall jag är dålig på att leta eller om det inte går, någon som har ett tips? Jag vill alltså ha möjligheten att titta på gamla pass. Nu ser jag lite över en månad bakåt i loggen. Finns det en inställning någonstans? Jag känner lite att det ä
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 09:21När du är på din "hem" sida, välj kalender ute till vänster - där finns sedan en ruta där du kan välja hur många dagar du vill se - all träning finns sparad där!
När du är på din "hem" sida, välj kalender ute till vänster - där finns sedan en ruta där du kan välja hur många dagar du vill se - all träning finns sparad där!
Quote from Funbeat user on 13 July 2013, 19:14OT: Varför borde du vara igenkännbar om du bor på Berghem i Umeå och jobbar på Coldwood?
Hälsningar Anders Berglund, bor på Östermalm i Umeå och jobbar på universitetet.
OT: Varför borde du vara igenkännbar om du bor på Berghem i Umeå och jobbar på Coldwood?
Hälsningar Anders Berglund, bor på Östermalm i Umeå och jobbar på universitetet.
Quote from Funbeat user on 15 July 2013, 18:07Tackar för svaret. Igenkännbar för folk som känner mig då det finns flera som heter likadant.
Tackar för svaret. Igenkännbar för folk som känner mig då det finns flera som heter likadant.