Quote from Guest on 26 August 2011, 23:18Hej!
Jag skulle vilja att i egenskap av admin för en stängd grupp kunna redigera/radera inlägg i trådar som ligger inom gruppen.
Hej!
Jag skulle vilja att i egenskap av admin för en stängd grupp kunna redigera/radera inlägg i trådar som ligger inom gruppen.
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 23:28I vilken situation skulle det behövas? Jag hade nog inte velat att någon har rätt att skriva något valfritt i mitt namn... :-S
I vilken situation skulle det behövas? Jag hade nog inte velat att någon har rätt att skriva något valfritt i mitt namn... :-S
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 23:34Undrar också varför du vill ha det så?
Undrar också varför du vill ha det så?
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 23:59Informationstrådar där det då och då kommer in vilseledande information som man gång på gång behöver dementera.
T.ex
Inlägg 1
Vi har träning på onsdagarMitt inlägg
Nej, vi har inte träning på onsdagarJag skulle vilja ta bort inlägg 1 istället för a
Informationstrådar där det då och då kommer in vilseledande information som man gång på gång behöver dementera.
T.ex
Inlägg 1
Vi har träning på onsdagar
Mitt inlägg
Nej, vi har inte träning på onsdagar
Jag skulle vilja ta bort inlägg 1 istället för a
Quote from Funbeat user on 27 August 2011, 01:44Det är ju för att du inte diskuterar med någon!?
Diskussion är diskussion och träningspass är träningspass.
Det är ju för att du inte diskuterar med någon!?
Diskussion är diskussion och träningspass är träningspass.
Quote from Funbeat user on 27 August 2011, 06:16?????
Vad ska jag diskutera? Jag vill använda det som en informationstråd.
?????
Vad ska jag diskutera? Jag vill använda det som en informationstråd.
Quote from Funbeat user on 27 August 2011, 06:55Då låser du tråden.
Då låser du tråden.
Quote from Funbeat user on 27 August 2011, 07:18Bra idé...
Bra idé...