Quote from Guest on 18 October 2011, 19:16Jag tänkte köra billiga alternativet tills vidare. Köpa aero-clip-on-bars. Är det någon som har någon rekomendation? Vad ska jag/ska jag inte köpa?
Kollade på dessahttp://www.wiggle.co.uk/token-tk9741-2-aero-clip-on-bars-and-pads/#more
Vad tror ni?
Jag tänkte köra billiga alternativet tills vidare. Köpa aero-clip-on-bars. Är det någon som har någon rekomendation? Vad ska jag/ska jag inte köpa?
Kollade på dessa
http://www.wiggle.co.uk/token-tk9741-2-aero-clip-on-bars-and-pads/#more
Vad tror ni?
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 19:26Söka i andra trådar, kanske?
Söka i andra trådar, kanske?
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 20:46Jag har kört med sådana i sommar och upplever dem som lätta, enkla att montera, stabila och med bra justeringsmöjligheter. Om du läser recensionerna på Wiggles sida får du ett hum om vad andra tycker.
Jag har inte så mycket att jämföra med men de är defi
Jag har kört med sådana i sommar och upplever dem som lätta, enkla att montera, stabila och med bra justeringsmöjligheter. Om du läser recensionerna på Wiggles sida får du ett hum om vad andra tycker.
Jag har inte så mycket att jämföra med men de är defi
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 00:04Hej,
Jag har ett par T2 som jag är nöjd med. Har inget att jämföra med. Ett tips kan vara att köpa ett par med bra justeringsmöjligheter eftersom små justeringar kan göra stor skillnad i komfort enligt min erfarenhet.
http://www.wiggle.co.uk/profile-t2-pl
Hej,
Jag har ett par T2 som jag är nöjd med. Har inget att jämföra med. Ett tips kan vara att köpa ett par med bra justeringsmöjligheter eftersom små justeringar kan göra stor skillnad i komfort enligt min erfarenhet.
http://www.wiggle.co.uk/profile-t2-pl
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 19:16Jag tog ett beslut igår. Jag köper inga aerobars. Jag inser att jag inte har de rätta förutsättningarna för att få till rätt ställning i "aerobar-läge" med cykeln jag har nu. Lika bra att vara nöjd med det jag har.
Jag tog ett beslut igår. Jag köper inga aerobars. Jag inser att jag inte har de rätta förutsättningarna för att få till rätt ställning i "aerobar-läge" med cykeln jag har nu. Lika bra att vara nöjd med det jag har.
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 18:35Varför får du inte till en bra aero-ställning?
Om det är sadeln så finns det sadelstolpar som fixar fram den.
Varför får du inte till en bra aero-ställning?
Om det är sadeln så finns det sadelstolpar som fixar fram den.
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 22:04Jag köpte mina förra hösten och tränade på aeroställning inomhus på trainern hela vintern. Det var lite läskigt när jag kom ut i verkligheten men definitivt skönt att kunna pilla och skruva och titta på bilder som snälla maken tog och fysion tittade på fö
Jag köpte mina förra hösten och tränade på aeroställning inomhus på trainern hela vintern. Det var lite läskigt när jag kom ut i verkligheten men definitivt skönt att kunna pilla och skruva och titta på bilder som snälla maken tog och fysion tittade på fö
Quote from Funbeat user on 26 October 2011, 00:08Ja alltså nu när ni skriver så här blir jag ju lite osäker. Men anledningen till att jag inte trodde att det skulle funka med aero-clip-on-bars på min landsvägscykel är ju dessa:
Jag tittar lite då och då på olika triathlontävlingar på nätet. Senaste är
Ja alltså nu när ni skriver så här blir jag ju lite osäker. Men anledningen till att jag inte trodde att det skulle funka med aero-clip-on-bars på min landsvägscykel är ju dessa:
Jag tittar lite då och då på olika triathlontävlingar på nätet. Senaste är
Quote from Funbeat user on 26 October 2011, 06:50Du borde kunna mäta dig till om det funkar eller ej, alternativt låta närmaste cykelhandlare komma med tips. Med tanke på hur många som kör med clip-ons t ex i Kalmar så borde det funka även för dig.
Du borde kunna mäta dig till om det funkar eller ej, alternativt låta närmaste cykelhandlare komma med tips. Med tanke på hur många som kör med clip-ons t ex i Kalmar så borde det funka även för dig.
Quote from Funbeat user on 26 October 2011, 07:11Sen behöver man kanske inte lägga 80 lax på en ny triathloncykel...? Visst, Trek kanske levererar en snygg cykel som du har "designat" själv, men det finns ju ganska många alternativ där man kommer undan _väldigt_ mycket billigare. Begagnat t.ex. 😉 Jag h
Sen behöver man kanske inte lägga 80 lax på en ny triathloncykel...? Visst, Trek kanske levererar en snygg cykel som du har "designat" själv, men det finns ju ganska många alternativ där man kommer undan _väldigt_ mycket billigare. Begagnat t.ex. 😉 Jag h