Quote from Guest on 3 January 2009, 17:29Är det någon som har erfarenhet av värmeväxlare? Hittade Lungplus på apoteket och Airtrim på nätet. Vilken är att föredra?
Jag cyklar t.o.r. jobbet oavsett väder, nu i vintertider har jag ganska svårt med andningen när det blir kallare än -3 grader då ja
Är det någon som har erfarenhet av värmeväxlare? Hittade Lungplus på apoteket och Airtrim på nätet. Vilken är att föredra?
Jag cyklar t.o.r. jobbet oavsett väder, nu i vintertider har jag ganska svårt med andningen när det blir kallare än -3 grader då ja
Quote from Camilla Höög on 3 January 2009, 17:39Jag har en airtrim. Fördelen som jag ser är att du slipper ha den i munnen och den värmer även luften till näsan.
Jag har en airtrim. Fördelen som jag ser är att du slipper ha den i munnen och den värmer även luften till näsan.
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 18:16Det är ju en klar fördel. 🙂
Det är ju en klar fördel. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 19:11Airtrim känns liite konstig och blir liite blöt. Lungplus känns ganska konstig o blir ganska blöt - airtrim är bättre ...
Airtrim känns liite konstig och blir liite blöt. Lungplus känns ganska konstig o blir ganska blöt - airtrim är bättre ...
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 20:36Med lämplig hjälm kan man också imitera Darth Vader! 😀
Med lämplig hjälm kan man också imitera Darth Vader! 😀
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 20:37OT, eller träna inne när det är kallt som f*n...
OT, eller träna inne när det är kallt som f*n...
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 20:45Petra: OT? och varför träna inne när man kan vara ute och känna kylan i ansiktet och tjäna in en massa minuter och pengar genom att cykla till jobbet? Istället för att betala 690kr/månad och sitta på tunnelbana och buss i 1h och 40min så cyklar jag 1h oc
Petra: OT? och varför träna inne när man kan vara ute och känna kylan i ansiktet och tjäna in en massa minuter och pengar genom att cykla till jobbet? Istället för att betala 690kr/månad och sitta på tunnelbana och buss i 1h och 40min så cyklar jag 1h oc
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 20:47Darth Vader! Ännu en orsak till att skaffa airtrim. 🙂
Darth Vader! Ännu en orsak till att skaffa airtrim. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 January 2009, 20:50Ja det låter vettigt...
Ja det låter vettigt...
Quote from Anders Wallerstedt on 3 January 2009, 21:20Kör själv med Airtrim, när jag åker skidor, och någon enstaka gång när jag cyklar. Den fungerar bra tycker jag.
Kör själv med Airtrim, när jag åker skidor, och någon enstaka gång när jag cyklar. Den fungerar bra tycker jag.