Quote from Guest on 10 June 2011, 20:59nyss fick jag redan på att min kompis kompis inte skulle med vätten rundan(15mil på sön) sur på henne för jag hade lätt hängt med om jag hade några dagar på mig att ordna saker o vila upp mig. jag har en ny cykel som jag köpte för 3 veckor sen har en hems
nyss fick jag redan på att min kompis kompis inte skulle med vätten rundan(15mil på sön) sur på henne för jag hade lätt hängt med om jag hade några dagar på mig att ordna saker o vila upp mig. jag har en ny cykel som jag köpte för 3 veckor sen har en hems
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 21:09Ja det du kan/hinner göra är att ställa in cykeln ordentligt, fråga nån som kan detta om hjälp. Annars är det väl bara att ta det lugnt och cykla.
Ja det du kan/hinner göra är att ställa in cykeln ordentligt, fråga nån som kan detta om hjälp. Annars är det väl bara att ta det lugnt och cykla.
Quote from Rasmus Olsson on 10 June 2011, 21:10I din andra tråd har du fått råd att inte ah för mjuk cykel.
Ät och drick ordenligt. Drick innan du blir törstig, ät innan du blir hungrig. När du är törstig och hungrig, är kroppen redan tom.
I din andra tråd har du fått råd att inte ah för mjuk cykel.
Ät och drick ordenligt. Drick innan du blir törstig, ät innan du blir hungrig. När du är törstig och hungrig, är kroppen redan tom.
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 21:57Du har väl köpt ett par cykelbyxor?
Du har väl köpt ett par cykelbyxor?
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 22:26Det där med cykelbyxor är ju dock lite dubbelbottnat...samtidigt som man ska ha hård sadel för att inte sitta på mjukdelarna så ska man ha cykelbyxor med en mjuk blöja i.
Jag provade att cykla utan cykelbyxorna på senaste turen, runt 6h, och det var skö
Det där med cykelbyxor är ju dock lite dubbelbottnat...samtidigt som man ska ha hård sadel för att inte sitta på mjukdelarna så ska man ha cykelbyxor med en mjuk blöja i.
Jag provade att cykla utan cykelbyxorna på senaste turen, runt 6h, och det var skö
Quote from Rasmus Olsson on 11 June 2011, 06:10Cykelbyxans är inte bara till för att du ska sitta skönt, utan för att hålla rumpan torr och ren från salter och avlagragringar som blir när du svettas.
Och snälla, inte en diskussionen igen om trosa eller kalsong under cykelbyxan. Sök på Funbeat så förs
Cykelbyxans är inte bara till för att du ska sitta skönt, utan för att hålla rumpan torr och ren från salter och avlagragringar som blir när du svettas.
Och snälla, inte en diskussionen igen om trosa eller kalsong under cykelbyxan. Sök på Funbeat så förs
Quote from Funbeat user on 11 June 2011, 08:37Var det varmt när du körde? För mig svider det lite extra i värmen så nu ska jag prova smörja in mig.
Var det varmt när du körde? För mig svider det lite extra i värmen så nu ska jag prova smörja in mig.
Quote from Funbeat user on 11 June 2011, 22:37Haha näe, Bruse, den diskussionen har vi ju redan haft, så det finns väl ingen anledning till repris tycker jag... 🙂
Haha näe, Bruse, den diskussionen har vi ju redan haft, så det finns väl ingen anledning till repris tycker jag... 🙂