Quote from Guest on 3 April 2009, 10:56Är det någon här som kört den nya releasen?
Gick instruktörs utbildningen för Body Combat förra helgen (mitt i en pencillin kur :P) på ett lokalt gym inne i stan. Var så SJUUUUUUUUUUUUUKT kul!Så jäkla intensivt och vilket sju helvetes tempo alla hade. B
Är det någon här som kört den nya releasen?
Gick instruktörs utbildningen för Body Combat förra helgen (mitt i en pencillin kur :P) på ett lokalt gym inne i stan. Var så SJUUUUUUUUUUUUUKT kul!
Så jäkla intensivt och vilket sju helvetes tempo alla hade. B
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 11:06Nu är det dags att sparka igång den här tråden.
*SPARK*Favourite?
Roundhouse helt klart 😉
Nu är det dags att sparka igång den här tråden.
*SPARK*
Favourite?
Roundhouse helt klart 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2009, 09:32Looser... Flying frontkick, som är både hög och låååång så klart!!!
(H)
Looser... Flying frontkick, som är både hög och låååång så klart!!!
(H)
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 04:53Jag gick instruktörsutbildningen här i USA i februari. Det var något av det roligaste jag någonsin gjort, det spöar t o m att gifta sig, hahaha! Det låter helt sjukt för alla som inte var där när man berättar hur hårt det var, men jag vill göra om det!
T
Jag gick instruktörsutbildningen här i USA i februari. Det var något av det roligaste jag någonsin gjort, det spöar t o m att gifta sig, hahaha! Det låter helt sjukt för alla som inte var där när man berättar hur hårt det var, men jag vill göra om det!
T
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 07:35Tycker jag absolut att du ska göra!
Combaten är ju så förbannat rolig att det gör det olidligt att vara utan sin dosering varje vecka (H:)Är det menisken eller kanske korsbandet som skadats?
Tycker jag absolut att du ska göra!
Combaten är ju så förbannat rolig att det gör det olidligt att vara utan sin dosering varje vecka (H:)
Är det menisken eller kanske korsbandet som skadats?
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 22:17Det är en förslitningsskada, jag kan inte orden på svenska och minns inte de engelska, haha! Insidan är otränad och IT-band och hamstring får kompensera eller nåt.
Men idag på releaserna (4 timmar som jag vägrade skippa) så tejpade min PT knäskålen på pla
Det är en förslitningsskada, jag kan inte orden på svenska och minns inte de engelska, haha! Insidan är otränad och IT-band och hamstring får kompensera eller nåt.
Men idag på releaserna (4 timmar som jag vägrade skippa) så tejpade min PT knäskålen på pla
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 12:30(V) Håller med dig! Sjukt kul att träna BC - det går inte att vara utan det! (H)
(V) Håller med dig! Sjukt kul att träna BC - det går inte att vara utan det! (H)
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 08:04Så rätt... 😉
Men se till att vara försiktigt. Förslitningsskador är inget man vill ta med sig till Combat pass. Speciellt när förslitningar är lättare att åka på när vi inte använder kontakt. Då är det tekniken sooo importante.4 timmar release? Vad var
Så rätt... 😉
Men se till att vara försiktigt. Förslitningsskador är inget man vill ta med sig till Combat pass. Speciellt när förslitningar är lättare att åka på när vi inte använder kontakt. Då är det tekniken sooo importante.
4 timmar release? Vad var
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 06:07Tekniken är bra efter initial trainingen, innan dess var det väl lite si och så. 🙂 Men instruera vågar jag inte än i alla fall, så det får bli RPM-utbildning i maj!
Mitt Golds-gym hade release på samtliga Les Mills-pass, alla förutom pump var bara hal
Tekniken är bra efter initial trainingen, innan dess var det väl lite si och så. 🙂 Men instruera vågar jag inte än i alla fall, så det får bli RPM-utbildning i maj!
Mitt Golds-gym hade release på samtliga Les Mills-pass, alla förutom pump var bara hal
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 15:31Johan: Tekniken är väldigt viktig även vid kontaktsport så som kickboxning, boxning etc...annars så kan det bli en himla massa skador 😉 men du har helt rätt i att tekniken är mycket viktig i BC och att man framförallt trycker på att använda muskelstopp
Johan: Tekniken är väldigt viktig även vid kontaktsport så som kickboxning, boxning etc...annars så kan det bli en himla massa skador 😉 men du har helt rätt i att tekniken är mycket viktig i BC och att man framförallt trycker på att använda muskelstopp