Quote from Guest on 16 May 2007, 11:13En av de viktigaste funktionerna i FunBeat är ju träningsdagboken och att registrera nya träningspass. Från och med nu når man alltid funktionerna Registrera Träningspass och Registrera Dagsnotering högst upp på sidan, precis ovanför flikarna.
En av de viktigaste funktionerna i FunBeat är ju träningsdagboken och att registrera nya träningspass. Från och med nu når man alltid funktionerna Registrera Träningspass och Registrera Dagsnotering högst upp på sidan, precis ovanför flikarna.
Quote from Jan Lundquist on 16 May 2007, 11:23Bra idé (t+)
Bra idé (t+)
Quote from Håkan Lilja on 16 May 2007, 12:53Ja, bra grej! 🙂
Ja, bra grej! 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 16 May 2007, 14:05Jättebra grej! (t+)
Jättebra grej! (t+)
Quote from Funbeat user on 16 May 2007, 14:31Hurra hurra (t+)
Hurra hurra (t+)
Quote from mårten jansson on 16 May 2007, 17:42Super!
Super!
Quote from Funbeat user on 16 May 2007, 21:42Hade varit soft om man kunde få upp liten ruta, för att spara träningen, och sen står det typ "träning sparad" och med en länk ifall man vill registrera flera eller nåt. 🙂
så kan man göra lite samtidigt utan att ctrl+n eller ctrl+t som i firefox
Hade varit soft om man kunde få upp liten ruta, för att spara träningen, och sen står det typ "träning sparad" och med en länk ifall man vill registrera flera eller nåt. 🙂
så kan man göra lite samtidigt utan att ctrl+n eller ctrl+t som i firefox
Quote from Magnus Gelang on 17 May 2007, 00:06Aha,,,ja nu fattar jag hur jag ska regga träning utan att gå via kalendern. Då är jag med 🙂
Aha,,,ja nu fattar jag hur jag ska regga träning utan att gå via kalendern. Då är jag med 🙂
Quote from Funbeat user on 17 May 2007, 16:51Registrera-länkarna var lite svåra att se så nu har de blivit tydligare! Se ovanför flikarna.
Registrera-länkarna var lite svåra att se så nu har de blivit tydligare! Se ovanför flikarna.
Quote from mårten jansson on 17 May 2007, 17:05Underbart! Jag satt och reta mig på oordningen där uppe, nu känns det jättebra!
Underbart! Jag satt och reta mig på oordningen där uppe, nu känns det jättebra!