Quote from Guest on 1 May 2009, 18:16Loppet går i den vackra Alnarpsparken utanför Malmö och arrangörer är LK Myran.
Loppet går i den vackra Alnarpsparken utanför Malmö och arrangörer är LK Myran.
Quote from Funbeat user on 1 May 2009, 18:26Har du en länk?
Har du en länk?
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 08:27Självklart ska vi ha en länk också! 🙂
http://hem.passagen.se/lk-myran/alnarpsloppet.htm
Självklart ska vi ha en länk också! 🙂
Quote from Funbeat user on 2 May 2009, 19:19Trevligt!
Trevligt!
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 10:26Ah det är min farbror som är med och arrangerar detta loppet.
Jag sprang det innan när det hette Myranmilen eller något sådant. Kanske tar mig ner och springer det i år =)
Ah det är min farbror som är med och arrangerar detta loppet.
Jag sprang det innan när det hette Myranmilen eller något sådant. Kanske tar mig ner och springer det i år =)
Quote from Funbeat user on 4 May 2009, 12:05Klart jag ska vara med. Kan man springa i vackrare omgivningar än Alnarpsparken? (H)
Klart jag ska vara med. Kan man springa i vackrare omgivningar än Alnarpsparken? (H)
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 20:55anmäld 🙂
anmäld 🙂
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 21:39upptagen den dagen 🙁
upptagen den dagen 🙁
Quote from Funbeat user on 20 June 2009, 23:53Lite trist att det tar lite tid innan resultatet kommer upp på hemsidan. 🙁
Lite trist att det tar lite tid innan resultatet kommer upp på hemsidan. 🙁
Quote from Funbeat user on 21 June 2009, 21:36ja det tar betydligt längre tid än efter andra lopp...förstår de inte att resultat är roligt,
oavsett hur man sprungit
ja det tar betydligt längre tid än efter andra lopp...förstår de inte att resultat är roligt,
oavsett hur man sprungit